• fcu4
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09-2024
Ik heb gisteren me nieuwe tv binnen gekregen. (47LW4500)
Nu viel me gelijk al een oneffenheid op bij een zwart beeld, na gegoogeld te hebben, noemt men dit geloof ik bleeding, en dat dit vaak voorkomt bij edge led.
Had juist deze tv aangeschaft omdat hij goed aangeschreven staat, heb ik een slechte serie of is dit normaal bij de lw4500 serie.
zie foto, Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/4858/24252957.th.jpg

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-02 14:52
Ik had met mijn 47LW650S ook last van bleeding en heb een monteur laten komen. Deze heeft het paneel vervangen, waarna bleek dat dit nieuwe paneel een barst over de volledige diagonaal had. Hij heeft het oude paneel dus weer terug gebouwd en er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden.
Nu bleek echter dat het probleem zich niet meer voor deed. Het was dus hoogst waarschijnlijk de spanning waarmee de schroeven van de behuizing aangedraaid waren. Je zou dus eens kunnen proberen om de schroeven iets los te draaien en vervolgens weer aan te draaien met minimale kracht, vast is vast. Zorg dat er zo min mogelijk spanning op het frame komt en kijk of dat het probleem oplost. Ik heb dit ook al eerder van anderen gelezen. En het tast volgens mij niet echt je garantie aan om dit te doen.
Het zijn wel een boel schroefjes O-)

• fcu4
Bedankt, klopt het dat scherm los zit van de omlijsting, ik kan met heel weinig druk het scherm van de omlijsting drukken.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-02 12:06
En hoe staan je instellingen ?, bedoel ja het is een beste bleed maar neem aan je niet alles op 100% heb staan ?.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Mektheb schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 12:18:
En hoe staan je instellingen ?, bedoel ja het is een beste bleed maar neem aan je niet alles op 100% heb staan ?.
Zelfs dan zou het niet voor moeten komen.

• fcu4
Heb even gekeken, maar niks staat er op 100%
Heb instelling gedaan met de foto wizard.

Kan iemand bevestigen, dat het scherm alleen op de hoeken vastzit aan de omlijsting.

[ Voor 33% gewijzigd door fcu4 op 19-11-2011 08:48 ]

Pagina: 1