De beste invisible shield

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Goedendag,

Mijn vorige iPhone was de iPhone 3G. Gaaf ding voor die tijd. Ik vond de cases altijd foei lelijk dus die gebruikte ik niet. Ik heb een aantal iPhone dan ook wel versleten en had vaak naar een paar maanden wel krasjes op het scherm.

Ik heb nu een 4S. Hier wil ik zuiniger mee zijn maar ik blijf cases lelijk vinden. Ik zo'n invisible schield gekocht om de voor en achterkant te beschermen. Ik heb een simpele van een euro op deal extreme. Ik vind het een ideale uitvinding, maar het valt me op dat de vette vingers echt veel duidelijker zichtbaar blijven dan zonder hoesje. Het is gewoon vies en lelijk.

Ik wil nu graag weten wat de beste invisible shield is. Ik wil de beste en meest onzichtbare beschermingsmethode graag weten (mss zijn er wek sprays om te beschermen?). Maakt Zagg de beste? Of een andere fabrikant? Of zijn ze allemaal wel hetzelfde: een stuk plastic waar je het maar mee moet doen?

Ik vind het net erg om meer te betalen voor producten, maar het moet wel te rechtvaardigen zijn. 30 euro betalen ipv 1 euro met dezelfde kwaliteit is dat niet.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-08 09:02
www.bestskinsever.com

in 1 woord: briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik heb BodyGaurdz, waar ik uiterst tevreden mee ben. Mijn iPhone is nu al toch bijna een jaar oud maar is nog krasvrij, en zelfs ook deukvrij, na een aantal keer uit me handen laten kletteren. De BodyGaurdz ebben zeker klappen opgevangen waardoor mijn iPhone nog goed is. Qua protectie dus een dikke 9. Qua uiterlijk is het wel ietsjes minder, je ziet het niet altijd maar af en toe als je hem tegen het licht houd zie je een soort sinaasappel huid zitten. Is wat minder maar totaal niet storend als je ermee werkt. Daarom een 7,5 voor het uiterlijk.