Hallo,
Ik hoop dat ik de vraag in het goede subforum zet.
Sinds een week heb ik nu een Iphone 4s.
Nu heb ik wel een paar dingen geconstateerd die ik jammer vind. Zoals makkelijk zelf een eigen ringtone instellen en de batterij die echt snel leeg gaat. Verder ben ik er tot op heden erg tevreden mee.
Nu stuurde vandaag een collega mij een audiobestand via Whatsapp. Hij heeft een Samsung Galaxy S2
Als hij een audiobestand ontvangt kan hij hem zo terugvinden.
Ik kan het desbetreffende bestand echter nergens terugvinden op mijn telefoon.
Ook niet als ik hem aansluit op mijn laptop en kijk via Itunes.
Mijn eigen gemaakte ringtones kan ik wel zien via Itunes op de laptop, maar dit bestand is spoorloos.
Ik kan hem echter wel luisteren via whatsapp.
Maar waar staat dit bestandje/hoe kan ik hem vinden. Want kan hem nu ook niet verwijderen als ik dat wil of bewaren op mijn computer.
Iemand een idee?
Ik hoop dat ik de vraag in het goede subforum zet.
Sinds een week heb ik nu een Iphone 4s.
Nu heb ik wel een paar dingen geconstateerd die ik jammer vind. Zoals makkelijk zelf een eigen ringtone instellen en de batterij die echt snel leeg gaat. Verder ben ik er tot op heden erg tevreden mee.
Nu stuurde vandaag een collega mij een audiobestand via Whatsapp. Hij heeft een Samsung Galaxy S2
Als hij een audiobestand ontvangt kan hij hem zo terugvinden.
Ik kan het desbetreffende bestand echter nergens terugvinden op mijn telefoon.
Ook niet als ik hem aansluit op mijn laptop en kijk via Itunes.
Mijn eigen gemaakte ringtones kan ik wel zien via Itunes op de laptop, maar dit bestand is spoorloos.
Ik kan hem echter wel luisteren via whatsapp.
Maar waar staat dit bestandje/hoe kan ik hem vinden. Want kan hem nu ook niet verwijderen als ik dat wil of bewaren op mijn computer.
Iemand een idee?