Hey guys, ik ben op zoek naar een nieuw telefoontje met toegang tot mobiel netwerk zodat ik kan whatsappen met m'n maten en matinnen, maar aangezien ik een leek ben op mobiel gebied wend ik mij tot jullie. Wat is echt de goedkoopste mobiel i.c.m. een abonnementje waarop ik liefst Android heb voor m'n apps? Alvast bedankt.
dat kan je bij de providers kijken. kijk je welke telefoon android heeft en dan kijk je naar de abonnementen.
Één van de goedkopere Android toestellen momenteel: http://www.pdashop.nl/pro...msung-galaxy-y-s5360.html
Ook een mooi toestel, met hardware QWERTY toetsenbord, voor 20 euro duurder: http://www.pdashop.nl/pro...-txt-b5510-cool-grey.html
Ook een mooi toestel, met hardware QWERTY toetsenbord, voor 20 euro duurder: http://www.pdashop.nl/pro...-txt-b5510-cool-grey.html
pricewatch: HTC Wildfire S Zwart
180 euro heb je toch echt wel een HEEL net toestelletje, HTC Wildfire S, kan je ook nog wel even mee vooruit
180 euro heb je toch echt wel een HEEL net toestelletje, HTC Wildfire S, kan je ook nog wel even mee vooruit
De ZTE Blade is voor 99,99 euro te krijgen bij de Belcompany en op Bol.com.
Hij heeft de dezelfde processor als de Wildfire S en een groter scherm (3,5" ipv 3,2").
De camerakwaliteiten zijn wel slechter en hoe het met de gpu zit weet ik niet precies.
Hij heeft de dezelfde processor als de Wildfire S en een groter scherm (3,5" ipv 3,2").
De camerakwaliteiten zijn wel slechter en hoe het met de gpu zit weet ik niet precies.
Probleem met die kleine toetsenbordjes is dat ze dus te klein zijn. Ik heb berenklauwen, anders had ik namelijk ook wel zo 'n crackberry dingetje genomen. Goedkope troep dat het is.
Gewoon marktplaats? Goedkoopste Android toestel zoeken? Ik had Whatsapp ook draaien op Symbian toestellen als Nokia E71/72. Met een beetje goede wil is er wel wat te vinden.
Maar dit is met een beetje moeite ook zelf te vinden? Je bent net 17, tijd zat om ff te zoeken.
Heb je dan wel een data-abo, of hebben je ouders meegetekend? Mobiel contract op eigen naam is pas vanaf je 18e.
Maar dit is met een beetje moeite ook zelf te vinden? Je bent net 17, tijd zat om ff te zoeken.
Heb je dan wel een data-abo, of hebben je ouders meegetekend? Mobiel contract op eigen naam is pas vanaf je 18e.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik heb nog helemaal niets met mobiele abonnementen en contracten gehad. Maar als ik tot de aankoop ga van zo'n telefoon laat ik wel mijn ouders bijtekenen ja. Kga niet stieken achter hun rug om een telefoon kopen.Senor Sjon schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:47:
Gewoon marktplaats? Goedkoopste Android toestel zoeken? Ik had Whatsapp ook draaien op Symbian toestellen als Nokia E71/72. Met een beetje goede wil is er wel wat te vinden.
Met abo kan dat niet. Prepaid kan weer wel, maar data vreet geld.NickEnzo94 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:50:
[...]
Ik heb nog helemaal niets met mobiele abonnementen en contracten gehad. Maar als ik tot de aankoop ga van zo'n telefoon laat ik wel mijn ouders bijtekenen ja. Kga niet stieken achter hun rug om een telefoon kopen.Maar okee, bedankt voor de tips.
Ik zou een toestel met wifi uitzoeken, kan je iig zonder data werken. Ook al gebruikt Whatsapp bijna nix, als je foto's gaat versturen natuurlijk wel. Ook het afronden van providers van de data kost je veel meer dan Whatsapp aangeeft.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dit topic voldoet niet aan Het algemeen beleid en gaat daarom op slot. Zoals je daar kunt lezen zijn "wat moet ik kopen" topics niet gewenst op het GoT forum, daar is de pricewatch voor. Lees altijd eerst het algemeen beleid door voor je een topic opent.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()