Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Java] character vervangen door spatie

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09 20:05
Op het moment ben ik een simpel administratie-programma aan het schrijven in Java Editor.
Het komt erop neer dat ik integers, strings en doubles (namen, cijfers, etc.) allemaal door elkaar heen in een record moet zetten.
Elk record krijg eigen regel in een .txt bestand, waarvoor het nodig is om elk stukje informatie af te scheiden van elkaar door middel van een character, in mijn geval de ¤. Daar ben ik eigenlijk helemaal mee klaar, dus nu is het tijd voor de puntjes op de i.

Echter, als ik de records op mijn scherm wil krijgen in dezelfde list, zitten die ¤'tjes er allemaal tussen.
Is het mogelijk dat, wanneer ik de informatie opvraag, ik die character kan vervangen door een ander teken of zelfs een spatie?

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-11 22:10

Matis

Rubber Rocket

[google=java character replace] :?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-11 15:58
Heb je gegoogled naar de engelse vertaling van 'vervangen' + java? Dat moet genoeg zeggen lijkt me.

Maar volgens mij zeg ik al te veel

[ Voor 16% gewijzigd door SumBeam op 17-11-2011 22:15 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

^^ dat dus. Je topictitel even vertalen naar het Engels en in Google stoppen en je bent er. Dat kleine beetje inzet willen we toch wel van je verwachten voordat je een topic opent hoor. Dit topic gaat dan ook dicht.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.