Hallo luitjes, euhm ik heb een probleem met een gast hier, hij is niet zo tof geweest tegen mijn zus, en het liefste zou ik hem in mekaar willen slaan of wat dan ook maar zo schiet ik er niks mee op, want dan geeft hij me aan en dan krijg ik een claim of een schade eis aan me broek dus daarom raadpleeg ik jullie, euhm ik heb zn telefoonnummer wel misschien hebben jullie nog irriterende dingen om bij hem uit te halen ofsow, ik heb zn nummer wel dus als je die wilt dan moet je maar mailen want er mag toch niet een nummer op dit forum staan?? nou ik hoop dat jullie me een beetje helpen om die gast te irriteren, ja okee zn ramen heb ik al 2 keer ingegooid, maar daar schiet ik niks mee op want de volgende dag zitten er weer gewoon 2 nieuwen in.... thanx alvast guys en ik heb een fake email account aangemaakt omdat ik verder niet bekend wil wezen als crimineel later
Heb je nou echt niets beters te doen. Pak je pop en ga daar op slaan!!!
Beetje HEEL lame om hier dan anoniem te komen vindt je niet?
Heeft ook niet zoveel zin want ip's worden toch gelogd
Maar helaas, probeer het eens op powerweb ofzo.
Verwijderd
één woord : ZIELIGOp woensdag 21 maart 2001 21:37 schreef anonymous2001 het volgende:
Hallo luitjes, euhm ik heb een probleem met een gast hier, hij is niet zo tof geweest tegen mijn zus, en het liefste zou ik hem in mekaar willen slaan of wat dan ook maar zo schiet ik er niks mee op, want dan geeft hij me aan en dan krijg ik een claim of een schade eis aan me broek dus daarom raadpleeg ik jullie, euhm ik heb zn telefoonnummer wel misschien hebben jullie nog irriterende dingen om bij hem uit te halen ofsow, ik heb zn nummer wel dus als je die wilt dan moet je maar mailen want er mag toch niet een nummer op dit forum staan?? nou ik hoop dat jullie me een beetje helpen om die gast te irriteren, ja okee zn ramen heb ik al 2 keer ingegooid, maar daar schiet ik niks mee op want de volgende dag zitten er weer gewoon 2 nieuwen in.... thanx alvast guys en ik heb een fake email account aangemaakt omdat ik verder niet bekend wil wezen als crimineel later
z'n geslacht is nog MAN ookOp woensdag 21 maart 2001 21:41 schreef IceStorm het volgende:
Beetje HEEL lame om hier dan anoniem te komen vindt je niet?
Verwijderd
Je staat nu in ieder geval bekend als sukkel...omdat ik verder niet bekend wil wezen als crimineel later
Verwijderd
Moeten wij jou helpen een misdaad te beramen? Dan zijn we medeplichtig! EIKEL !! 
Niet dat een tweaker dat ooit zou doen want we maken ons al genoeg schuldig aan het gebruik van (ahem) illegale software.
Sodemieter maar lekker op met je problemen, en als je zus er lekker uit ziet wil ik haar wel troosten
Niet dat een tweaker dat ooit zou doen want we maken ons al genoeg schuldig aan het gebruik van (ahem) illegale software.
Sodemieter maar lekker op met je problemen, en als je zus er lekker uit ziet wil ik haar wel troosten
Verwijderd
Broertje wil zusje beschermen
Djeez in welke tijd leven wij he Charlie Chaplin?
Koop een geweer en maak em af djeez
edit:
SLOTJEUUUUUUUUUUUUH
SLOTJEUUUUUUUUUUUUH
Verwijderd
Schijnt bij bepaalde primitieve rassen zo te gaan .........Op woensdag 21 maart 2001 21:45 schreef 4ThloN1000 het volgende:
Broertje wil zusje beschermen
edit:
SLOTJEUUUUUUUUUUUUH
Hoe lang zou dit topic nog openblijven? ik gok nog 5 minuten.......:)
Ik weet dat er praatgroepen zijn die mensen zou als jou kunnen helpen....
ZOEK HULP MAN....(zielig gewoon)
ZOEK HULP MAN....(zielig gewoon)
=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
Post eerst eens een foto van je zus daarna praten we verder
Alle proemn in n drek
Verwijderd
JEZUS zeg, lulletje ben jij zeg!
Een beetje iemand die je zus lastig zit te vallen een homo te noemen, ik ben erg in trots gekrent!!
Een beetje iemand die je zus lastig zit te vallen een homo te noemen, ik ben erg in trots gekrent!!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()