Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Ik heb sinds gisteren de Nokia Lumia 800 (toptelefoon) met een KPN abo waar ik een datalimiet heb van in eerste instantie 250 mb. Wanneer ik daar overheen ga, krijg ik er 250mb bij.

Nu is mijn vraag: hoe kan ik het beste bijhouden hoeveel data ik verbruik?

Op de iPhone heeft KPN daar een relaxte tool voor ontwikkeld. Voor WP7 natuurlijk nog niet. Ik heb gezocht naar 3rd party apps, maar die kan ik niet vinden.

Iemand een idee?

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:02

StrongArmLance

Endless flow

Fubaruba schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:28:
Ik heb sinds gisteren de Nokia Lumia 800 (toptelefoon) met een KPN abo waar ik een datalimiet heb van in eerste instantie 250 mb. Wanneer ik daar overheen ga, krijg ik er 250mb bij.

Nu is mijn vraag: hoe kan ik het beste bijhouden hoeveel data ik verbruik?

Op de iPhone heeft KPN daar een relaxte tool voor ontwikkeld. Voor WP7 natuurlijk nog niet. Ik heb gezocht naar 3rd party apps, maar die kan ik niet vinden.

Iemand een idee?
De app 'belstatus' blijkt dit te doen.Eurootje geloof ik...
Die haalt de gegevens echter van de providers website... In jou geval kpn, dus jij kan het ook gewoon bekijken op de site van kpn...
Ik doe dit op de tmobile website via m'n mobiel aangezien ik geen cc heb.

• Fubaruba
Belstatus leest volgens mij niet mijn dataverbruik uit, maar alleen mijn belminuten en smsjes.

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Fubaruba schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:52:
Belstatus leest volgens mij niet mijn dataverbruik uit, maar alleen mijn belminuten en smsjes.
True... Ook niet op de kpn site? Die zou je evt kunnen checken

• Fubaruba
hmmmm, op de KPN site kun je alleen je MB's bekijken via een app, die alleen voor iPhone en Android beschikbaar is... offcourse :)

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Fubaruba schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:38:
hmmmm, op de KPN site kun je alleen je MB's bekijken via een app, die alleen voor iPhone en Android beschikbaar is... offcourse :)
ik zeg: android emulator op je pc;)
Tenzij het op sim werkt... Op kpn inlog toch?

Dat is wel veel moeite... Miss moet je gewoon letten op je data verkeer wat je allemaal doet... Zo snel gaat het niet met wat sites...

[ Voor 17% gewijzigd door StrongArmLance op 17-11-2011 21:51 ]

Pagina: 1