IVM de uitbraak van MKZ in Nederland is er een totaal export verbod opgesteld voor al het vee. Dit geld jammergenoeg ook voor onze lieve koetjes:'(. Hierdoor is het dus niet meer tegestaan om een nieuwe RC5 boer om een koe te krijgen. Tevens is grazen is alleen nog toegestaan in quarantine onder toeziend oog van aangewezen personen.
Verwijderd
Als er maar geen export verbod is, want anders krijg je zo'n leuke situatie na een dikke week als iedereen zijn blokjes weer mag exporteren
Koeien niet mogen transporteren is 1. 2 is het niet mogen vervoeren van melk binnen de besmette gebieden.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
MEGAFLUSH??Op woensdag 21 maart 2001 21:42 schreef Larkie het volgende:
Als er maar geen export verbod is, want anders krijg je zo'n leuke situatie na een dikke week als iedereen zijn blokjes weer mag exporteren
Verwijderd
Ja als je niet KAN exporterenOp woensdag 21 maart 2001 21:44 schreef CRe8oR het volgende:
[..]
MEGAFLUSH??
kan iemand ff een mailtje sturen naar dnet of dat verbod ook voor ons geldt??
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Verwijderd
Er is een verbod op transport van: evenhoevigen (koeien, schapen, varkens), melk en veevoer. Ik nix gehoord over het transportverbod van Blocks. Thank god there is internet
En dan te bedenken dat het allemaal niet hoeft (transportverboden, afmaken van veestapels)

Maar ik hou er wel een paar vrije schooldagen aan over
(Landbouwschool
)
Maar ik hou er wel een paar vrije schooldagen aan over
Verwijderd
Ik pak gewoon een vrije dag, ik ga er tenminste vanuit dat er een vervoersverbod van alles is, weet ik veel dat ik niet onder de veestapel val met alle koeien die ik heb }:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:OOp donderdag 22 maart 2001 08:38 schreef Goingin het volgende:
En dan te bedenken dat het allemaal niet hoeft (transportverboden, afmaken van veestapels)![]()
Maar ik hou er wel een paar vrije schooldagen aan over(Landbouwschool
)
Verwijderd
't is btw wel te zien aan die zielige stats van vandaag, 2,3 miljoen...
Kan wel zien dat heel wat Dutch Power Cows het loodje hebben gelegd...
Kan wel zien dat heel wat Dutch Power Cows het loodje hebben gelegd...
Verwijderd
3 van mijn 4 koeien staan in Beesd en daar is waarschijnlijk nu ook MKZ. Moet ik nu ook preventief m'n koeien slachten omdat ze binnen een straat van een paar kilometer staan
lopen kangaroes ook het gevaar MKZ te krijgen ? zo ja dan ga ik alles met gamma-stralen te lijf, totdat de hele veestapel weer beter is.
Ga maar 's na, dan heb je een koe op je laptop. Mag je niet meer met je koe reizen.....
Alternatief is dan hiero blijven of geen laptop (lees: PC) dit weekend.
* Delerium doet aan burgerlijke ongehoorzaamheid
.
Alternatief is dan hiero blijven of geen laptop (lees: PC) dit weekend.
* Delerium doet aan burgerlijke ongehoorzaamheid
Pagina: 1