Ik werk al enige tijd met een routende pc om mijn 3G verbinding te delen, niet handig dus ik ben op zoek naar een 3G router. Er komen 2 pc's op (bedraad), af en toe een laptop waarvoor een draadloze functie noodzakelijk is. Mijn wensen zijn niet heel spectaculair, maar door de UMG 1831 (huawei) die ik gebruik is de keuze vrij beperkt. Het aanbod is bijvoorbeeld Netgear, en een aantal producten waar je in een normaal leven nooit van hoort;
Netgear MBRN 3000
Cradlepoint MBR 90, MBR 95, MBR 3000
Nexaira BC2, ook de SOHO zou moeten werken
Asus RT-N13U/B schijnt een aantal T-mobile dongles te ondesteunen, maar of de UMG 1831 daarbij zit weet ik niet
Ik zal er heus nog wel een paar missen, dus wellicht zijn er betere keuzes; prijs is voor mij min of meer de belangrijkste afweging, maar ik hoef niet perse de goedkoopste prul te nemen
Hulp is welkom.
Netgear MBRN 3000
Cradlepoint MBR 90, MBR 95, MBR 3000
Nexaira BC2, ook de SOHO zou moeten werken
Asus RT-N13U/B schijnt een aantal T-mobile dongles te ondesteunen, maar of de UMG 1831 daarbij zit weet ik niet
Ik zal er heus nog wel een paar missen, dus wellicht zijn er betere keuzes; prijs is voor mij min of meer de belangrijkste afweging, maar ik hoef niet perse de goedkoopste prul te nemen