Nvidia driver crash i.c.m. CoD:MW3

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:44

nelizmastr

Goed wies kapot

Topicstarter
Zoals de titel al doet vermoeden heb ik een probleem met MW3. Als ik een half uurtje gespeeld heb gaat het spel haperen en crasht de nvidia driver (nvidia driver reageert niet meer en is hersteld). Ik gebruik een geforce GTS250 met de nieuwste beta drivers. De WHQL driver gaf hetzelfde probleem.

Rest v.h. systeem:

AMD Athlon II X2 245 @ 3.5Ghz
4GB DDR2
320GB HDD
Asus M2N68-AM Plus
Win7 Pro x64 SP1

Dus, heeft iemand hetzelfde probleem ofwel een fix?

Kom niet kinderachtig aanzakken met ge-hate of doorverwijzen naar google, want daar heeft niemand wat aan.

I reject your reality and substitute my own

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:11

Nemesizz

Untouchable

Wat is de temperatuur van je videokaart onder load? kan zijn dat ie te warm word.

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
geen bsod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Kijk even bij je Reliability History (geen idee wat het in het nederlands exact is) berouwbaarheids geschiedenis ofzo?
Staat daar Video Hardware Error?
Had dat ook bij MW3(GTX580) was bij mij een simpel driver probleem (even kijken of je een wat oudere driver kan downloaden 280.zoveel oid)
Hitte probleem zal het wel niet zijn, doorgaans klapt je hele pc uit bij oververhitting (115 graden)
Uit ervaring weet ik dat die gts250 niet zulke heethoofden zijn.

Geeft ie hetzelfde probleem met andere drivers, dan maak je veel kans dat je gpu dood AAN HET GAAN is.

Sorry for the bad news!

[ Voor 19% gewijzigd door Zen!th op 18-11-2011 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naccer
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Zen!th schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 08:52:
Kijk even bij je Reliability History (geen idee wat het in het nederlands exact is) berouwbaarheids geschiedenis ofzo?
Staat daar Video Hardware Error?
Had dat ook bij MW3(GTX580) was bij mij een simpel driver probleem (even kijken of je een wat oudere driver kan downloaden 280.zoveel oid)
Hitte probleem zal het wel niet zijn, doorgaans klapt je hele pc uit bij oververhitting (115 graden)
Uit ervaring weet ik dat die gts250 niet zulke heethoofden zijn.

Geeft ie hetzelfde probleem met andere drivers, dan maak je veel kans dat je gpu dood AAN HET GAAN is.

Sorry for the bad news!
Gts250's kunnen wel vrij warm worden hoor, Heb hem net vervangen :P
Dus beter check je dat voor de zekerheid ook even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Ow okee, ik heb 2 verschillende 250's gehad, 1 met stock nvidia koeler, die werd max 80, en 1 met zon aftermarket ding, die werkt max 60
Maar 80 is een acceptabele temp toch? (had men 280 regelmatig boven de 90)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:44

nelizmastr

Goed wies kapot

Topicstarter
Lomp dat ik mijn eigen topic even vergeten was XD

Onder load wordt de kaart niet warmer dan 65 graden op 35% fanspeed. Prima dus.

Ik zal even een oudere driver proberen, want zelfs nu ik mijn andere hardware heb opgewaardeerd blijft het probleem bestaan. (Nu A2 X4 640, 8gb ddr3 en msi 870-c45)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 10:59
MW3 is zeer recente game waar de bugs in de drivers nog uitgehaald moeten worden, is MW3 de enige game of heb je daar ook last van in andere games? Als MW3 echt de enige is dan kan/mag je eigenlijk niet klagen over dergelijke dingen als je BETA drivers gebruikt... die zijn niet voor niets BETA. Probeer het daarom eerst eens met de laatst officieel vrijgegeven drivers (heb je al gedaan), of zelfs een versie daarvoor. Als dat het niet oplost misschien eventjes wachten op de nieuwe versie waarin je vast en zeker optimalisaties voor MW3 gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

nelizmastr schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:19:

Kom niet kinderachtig aanzakken met ge-hate of doorverwijzen naar google, want daar heeft niemand wat aan.
:/

Ik schop het topic naar SPV, aangezien het een specifieke game bettreft.
Pagina: 1