Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Probeerde de J3 via Bluetooth aan een speaker te koppelen en dat zou via een 'apparatenlijst' moeten. Bij mijn J3 is die blanco, terwijl ik recent de firmware geüpdatet heb. Iemand een idee?

Het blijkt dat de J3 ook functioneert terwijl het apparaat aan het laden is. Maar: alleen als je 'm eerst inschakelt en dan pas de netvoeding inplugt. Andersom - eerst de voeding erin en dan aanzetten - werkt niet, het enige dat je dan te zien krijgt is het 'charge' pictogram. Iemand een idee waarom dit zo geconfigureerd is?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo Albert2406 :)
Zoals RoD ook al opmerkte in je vorige topic, Bluetooth koppeling, verwachten we wat meer eigen inzet bij het oplossen van je probleem. Heb je bijvoorbeeld al je leverancier gebeld, een andere bluetooth speaker geprobeerd, etc. Graag de topicstart aanvullen met de eigen inzet middels de [edit] knop.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Meer eigen inzet? Ik heb op alle mogelijk manieren geprobeerd een antwoord op mijn vragen te vinden via alle Nederlands-, Engels- en Duitstalige forums die ik kon bedenken en uiteraard via de site van de fabrikant. Dat is graag wil weten hoe de zogeheten 'apparatenlijst' er bij andere gebruikers uitziet, is m.i. geen vreemde vraag. Zeker niet in vergelijking met andere vragen op dit forum.