Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Twee verschillende tracks in één mp3

Pagina: 1
Acties:

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 21:57
Als ik deze mp3 afspeel via MPC-HC krijg ik een nummer wat 9:41 duurt, maar als ik het afspeel via WMP of iTunes duurt het maar 6:11. Eigenlijk kan ik wel zeggen dat het dan ineens een heel ander nummer is geworden. Hetzelfde nummer maar dan een ingekorte versie.

Hier de mp3 waar het om gaat:
http://www.mediafire.com/?86s6seebs1i8e4a

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ja, en nu?

Waarschijnlijk klopt de tijdsindicatie van MPC niet omdat het een VBR-mp3 is. Dat wil zeggen dat er niet voor elk seconde evenveel bits worden gebruikt.

Regeren is vooruitschuiven

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:30

Standeman

Prutser 1e klasse

Dit lijkt me meer een software gerelateerde zaak..

Move SG >> CSA

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Japperrrr
T-MOB schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:55:
Ja, en nu?

Waarschijnlijk klopt de tijdsindicatie van MPC niet omdat het een VBR-mp3 is. Dat wil zeggen dat er niet voor elk seconde evenveel bits worden gebruikt.
De tijdsindicatie klopt gewoon, maar als je het afspeelt in MPC en WMP en je gaat naar bijvoorbeeld 3:00 hoor je dat het gewoon een andere track is.

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Dat is perfect mogelijk om 2 tracks in 1 file op te slaan.
Wat is nu je vraag?
Hoe je dat naar 2 tracks kunt brengen? Zoek wat software en splits de file. Ik gebruik daar GoldWave voor.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Japperrrr
Big Womly schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:21:
Dat is perfect mogelijk om 2 tracks in 1 file op te slaan.
Wat is nu je vraag?
Hoe je dat naar 2 tracks kunt brengen? Zoek wat software en splits de file. Ik gebruik daar GoldWave voor.
Nou, ik begreep het dus niet echt :P

MPC speelt de langere af, maar die wil ik ook in iTunes en WMP af kunnen spelen. Dat GoldWave ga ik eens proberen, bedankt!

[edit]
Inmiddels heb ik GoldWave geïnstalleerd maar ik zie niet hoe ik de twee tracks kan scheiden; in GoldWave krijg ik enkel de korte versie te zien.

[ Voor 14% gewijzigd door Japperrrr op 17-11-2011 14:41 ]

Pagina: 1