Windows Phone Lumia review

Pagina: 1
Acties:

• punishedbrains
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-01 19:28
Mooie review, maar het gaat er bij mij niet echt in dat de bouwkwaliteit 5 sterren krijgt, terwijl dit juist 1 van de kritiek-punten is...

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Een van de kritiekpunten gaat over de knoppen. De bouwkwaliteit omvat echter veel meer dan dat. Hij voelt stevig (en is stevig, merkte ik gisteren toen ik over een stoep liep en...), is goed afgewerkt zonder rare kieren en naden, micro-usbpoort is goed weggewerkt middels een klepje en de gewichtsverdeling is goed. Kortom: naast het ene minpunt meer dan genoeg pluspunten om die vijf sterren te rechtvaardigen :)

• punishedbrains
Mja mja, maar de knoppen maken toch een redelijk belangrijk deel uit van de user-experience als je ze bedient. Dan zouden het op zijn minst 4.5 sterren moeten zijn (maar dat kan niet) en dus lijkt mij 4 ook een goede.

• Jeronymus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-12-2025
Dus de Lumia scoort qua bouwkwaliteit net zo hoog als een iPhone 4?

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:04
punishedbrains schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:56:
Mja mja, maar de knoppen maken toch een redelijk belangrijk deel uit van de user-experience als je ze bedient. Dan zouden het op zijn minst 4.5 sterren moeten zijn (maar dat kan niet) en dus lijkt mij 4 ook een goede.
User experience is geen bouwkwaliteit. Je moet het of apart behandelen, of niet. Want het is toch afhankelijk van de persoon.

[ Voor 10% gewijzigd door Ample Energy op 17-11-2011 19:53 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• punishedbrains
Nee ok, maar de knoppen zelf zijn gewoon deel van de bouw, right. En als die nogal rammelig zijn is dat juist erg zonde van de verder hele goede kwaliteit. Als gebruiker zou me dat dan juist irriteren en dan is het wat mij betreft zeker niet zo perfect.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

reviews: Nokia Lumia 800: terug aan de top
Dat is sneller dan het 1GHz-exemplaar in de HTC Radar, en iets lager dan in op 1,5GHz geklokte HTC Titan.
Die zin loopt niet goed. Mogelijke alternatieven:
Dat is sneller dan het 1GHz-exemplaar in de HTC Radar, en iets lager dan de op 1,5GHz geklokte HTC Titan.
Dat is sneller dan het 1GHz-exemplaar in de HTC Radar, en iets lager dan in de op 1,5GHz geklokte HTC Titan.
reviews: Nokia Lumia 800: terug aan de top
Ook is 7.5 als update gepusht naar alle Windows Phone-toestellen die het afgelopen jaar zijn verkocht.
+ het :?

[ Voor 20% gewijzigd door PcDealer op 19-11-2011 07:24 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1