Toon posts:

ps3 regelmatig voor 1 seconde beeld weg

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Ik heb een ps3 en heb regelmatig (vooral met films kijken???) dat het beeld regelmatig voor een fractie van een seconde wegvalt en dan terug komt. Het beeld word dan ff zwart maar het geluid gaat wel door.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Vat er geen reet meer van, ik heb de HDMI kabel al vervangen voor een nieuwe HDMI high speed kabel maar geen verschil.
Waar zou het nog meer aan kunnen liggen? Heb geen garantie meer namelijk, net 2 maanden buiten de garantie momenteel.
Ik weet dat het lastig is om te herkennen wat het eventueel kan zijn maar toch waag ik de poging, zou er heeel veel aan hebben als hier een oplossing voor is.
Vooral met het kijken van 3d films is het super irritant, omdat telkens de popup dan tevoorschijn komt dat 3d uitgeschakeld weer is en weer ingeschakeld moet worden.

Kan het dan de voeding zijn of zou het meer intern zitten? Moet ik hem resetten naar fabrieksinstellingen?

Wie o wie?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Probeer een andere poort op je tv? Of een andere televisie? Het kan namelijk aan twee dingen liggen (mits je de HDMI kabel al hebt vervangen):
[list=1]
• Je tv/beeldscherm kan niet goed met HDCP content omgaan
• Je HDMI poort op je tv of Playstation is 'rot'

Dat tweede is natuurlijk het ergste, maar vooralsnog is zoiets testen, testen en testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Aan de klachten te horen ligt het aan je TV. probeer een andere HDMI poort en een andere TV als dat niet werkt. Dan nog problemen? Mogelijk ligt het aan de PS3. Wanneer heb je m gekocht? Je hebt 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Vertel dat maar aan Sony :X. Die zijn niet zo happig op garanties met PlayStations helaas. Je kunt soms zelfs beter een tweedehandsje op Marktplaats kopen dan een refurb bij Sony.

Verwijderd

Topicstarter
Heb al een nieuwe tv... Kan het niet aan de voeding kabel liggen?

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 23:40
Je hebt dus een nieuwe tv, had je deze problemen ook al met je oude tv of zijn de problemen pas begonnen toen je je nieuwe tv kreeg?

PC-gaming!!

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

alex3305 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:57:
[...]

Vertel dat maar aan Sony :X. Die zijn niet zo happig op garanties met PlayStations helaas. Je kunt soms zelfs beter een tweedehandsje op Marktplaats kopen dan een refurb bij Sony.
Even over Europese richtlijnen beginnen (richtlijn = wet met ruimte) en ze geven je dan wel 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 20:11
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:36:
Hi,
Ik heb een ps3 en heb regelmatig (vooral met films kijken???) dat het beeld regelmatig voor een fractie van een seconde wegvalt en dan terug komt. Het beeld word dan ff zwart maar het geluid gaat wel door.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Vat er geen reet meer van, ik heb de HDMI kabel al vervangen voor een nieuwe HDMI high speed kabel maar geen verschil.
Waar zou het nog meer aan kunnen liggen? Heb geen garantie meer namelijk, net 2 maanden buiten de garantie momenteel.
Ik weet dat het lastig is om te herkennen wat het eventueel kan zijn maar toch waag ik de poging, zou er heeel veel aan hebben als hier een oplossing voor is.
Vooral met het kijken van 3d films is het super irritant, omdat telkens de popup dan tevoorschijn komt dat 3d uitgeschakeld weer is en weer ingeschakeld moet worden.

Kan het dan de voeding zijn of zou het meer intern zitten? Moet ik hem resetten naar fabrieksinstellingen?

Wie o wie?

thanks
Ik heb een soortgelijk probleem met m'n nieuwe Sony KDL-40HX80x, en ik weet 100% zeker dat het aan de TV ligt. Heb je toevallig dezelfde tv?

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de klacht al heel af en toe met mijn oude LG 32" hd ready tv... Nu heb ik onlangs een nieuwe LG 3d 50" pw450 gekocht, maar zijn de problemen vergerderd. Vooral met 3d films kijken flipt hij elke x de 3d uit omdat het signaal van de PS3 ff weg is voor een seconde

Heb een paar keer een ruk aan de hdmi kabel gegeven net en toen flipte hij er ook 2/3 x uit dus ik denk dat het aan de ingang van de HDMI poort ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:13
HDMI handshake probleem, bekende PS3 issue :X
Niets aan te doen dan anders aansluiten (component bv)

[ Voor 37% gewijzigd door SniperGuy op 19-11-2011 23:29 . Reden: tijpo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
? Dat apparaat gaat dan gerepareerd worden, ik heb hem in de winkel gekocht bij kennissen van me dus die willen wel meewerken met de garantie.
Het is dus een hardwareprobleem wat alom bekend is en vaker voorkomt?
Anders aansluiten dan geen optie lijkt mij, HDMI houd strak beeld; andere mogelijkheden zoals scart niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1