Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[C#] must declare a body error

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

• Ikea
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
Dag iedereen,
ik heb een klein probleem ivm een Microsoft Visual C# form dat ik wil laten draaien maar het geeft steeds de error
'WindowsFormsApplication1.Form1.Form1()' must declare a body because it is not marked abstract, extern, or partial
ik heb reeds gegoogled maar ik vind niet hoe ik het moet oplossen, de oplossingen die ik vond blijken niet te werken of nog meer Errors te geven, ik zal mijn code geven zodat jullie misschien kunnen zien waar ik fout zit want aangezien ik geen ervaring hebt met C# kan het wel zijn dat er enorme fouten inzitten :/
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Windows.Forms;

namespace WindowsFormsApplication1
{
public partial class Form1 : Form
{
public Form1();
string relatie;
string naam;
string voornaam;
string email;
string bevestigingEmail;
string wachtwoord;
string bevestigingWachtwoord;
string straat;
string gemeente;
string andere;
int nummer;
int postcode;

private void Registreer_Click(object sender, EventArgs e)
{
naam = txtNaam.Text;
voornaam = txtVoornaam.Text;
email = txtEmail.Text;
bevestigingEmail = txtEmail2.Text;
wachtwoord = txtWachtwoord.Text;
bevestigingWachtwoord = txtWachtwoord2.Text;
straat = txtStraat.Text;
gemeente = txtGemeente.Text;
andere = txtAndere.Text;

if (email != bevestigingEmail)
lblEmailFout.Visible = true;

if (wachtwoord != bevestigingWachtwoord)
lblWachtwoordFout.Visible = true;

}
}
}
alvast bedankt!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:20
De fout zit op de regel dat deze code bevat:
C#:
1
public Form1();

Wat er fout is... Dat mag je toch wel even zelf uitzoeken (genoeg informatie op Google te vinden op die error).

• Ikea
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
ik weet dat de fout daar zit en ik heb al gegoogled, meestal vind ik dat ik de ; moet wegdoen maar dan geeft hij weer de fout dat ik een ; moet zetten erachter

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:56

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat Styxxy zegt dus. We gaan er hier vanuit dat je dit soort fouten zelf kan oplossen. Dit is een kwestie van de taal een beetje leren kennen en wat tutorials volgen en dan moet je daar makkelijk zelf uit kunnen komen. Een ontwikkelaar zou zelf in staat moeten zijn de fouten die de compiler geeft op te lossen.

Als je ergens niet uitkomt en je opent een topic geef dan op z'n minst aan wat je precies zelf hebt geprobeerd en wat er niet mee lukte. Zeggen dat je gegoogled hebt en dat je daarna alleen maar meer errors kreeg zegt ons natuurlijk helemaal niks. In Het algemeen beleid #quickstart staat uitgelegd hoe een topicstart eruit zou moeten zien.

[ Voor 7% gewijzigd door Creepy op 16-11-2011 21:39 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.