If you don't stand for something you'll fall for everything
Verwijderd
Stel dat iedereen ging searchen --> einde forum
Wipe out was eerder
TNT 2 trekt het wel tot een bus van 124 Mhz.
Verwijderd
Multiplier kan je niet veranderen.
Verwijderd
mijn geheugen slot SDRAM is 100 Mhz,
kan dit verder ook gewoon?
in ieder geval bedankt voor de reacties!
Verwijderd
zucht.......
FSB 133 Wordt lastig voor TNT2 (Moet side banding uit). Lang niet alle Katmai 500 trekken een FSB van 133 Mhz.
Verwijderd
Je moet zelf maar proberen hoever je komt, bij mij willie nie meer op 140MHz FSB...
ik ga dus mijn SFB omhoog schroeven, maar in mijn BIOS(ik heb een dell) kan ik totaal geen optie voor fsb vinden ... moet die er altijd zijn(jaja domme vraag) verstoppen fabrikanten die optie? weet iemand anders een goede software tool? ik zag net dan SoftFSB niet meer beschikbaar is
bedankt voor event. reacties!
ook geen optie in bios..:?
iemand een software optie!???
ik voel me een beetje }:o hierzo...
Waar koop je dat 124MHz geheugen???Op woensdag 21 maart 2001 21:36 schreef MREn het volgende:
ik heb 100, 124 en 133 MHz geheugen, Viper550 en dat draai gewoon lekker op 133MHz (90MHz AGP).
Je moet zelf maar proberen hoever je komt, bij mij willie nie meer op 140MHz FSB...
Verwijderd
Ik heb hier precies hetzelfde probleem, ook een Dell, PIII 500, zelfde mobo, heb ook geen jumpers/bios instellingen... Heeft iemand hier een oplossing voor? Misschien een software iets?Op woensdag 21 maart 2001 22:32 schreef mazzl het volgende:
geen jumpers voor fsb volgens boekje..:(
ook geen optie in bios..:?
iemand een software optie!???
ik voel me een beetje }:o hierzo...
Alvast thnx
Verwijderd
Geen flauw idee, heb het ook gewoon gekocht als 100MHz samen met m'n p2b en P2-350'je. SiSoft Sandra geeft aan dat het 124 MHz geheugen isOp donderdag 22 maart 2001 21:40 schreef paragon het volgende:
[..]
Waar koop je dat 124MHz geheugen???
Verwijderd
ik wil ze wel kopen email maar of ICQ#92811136
anders als je het niet wil ooook goed dan heb ik een Soft tweak voor je PC Email dan ook maar ff dan zend ik het wel ff naar je toe want de site waar het te halen is weet ik niet maar
Verwijderd
http://www.tweakers.net/aanbod.dspOp donderdag 22 maart 2001 22:01 schreef Joboskrillo het volgende:
zeg ik zoek 2 P3 500 Mhz Slot1 512Kb
ik wil ze wel kopen email maar of ICQ#92811136
anders als je het niet wil ooook goed dan heb ik een Soft tweak voor je PC Email dan ook maar ff dan zend ik het wel ff naar je toe want de site waar het te halen is weet ik niet maar
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat nou als hij te hoog is ingesteld en een van je onderdelen trekt het niet meer en ...hij BOOT NIET!
Dan kun je toch moeilijk je BIOS instellingen terugveranderen?
Verwijderd
Nu ook zonder stropdas