Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Tja ik heb zoiets ook gehad een keer, oorzaak heb ik helaas nooit kunnen vinden.
Ik heb het probleem uiteindelijk opgelost door gewoon de drivers van de netwerkkaart knalhard te verwijderen incl. uiteraard alle geinstalleerde protocollen...
PCtje een keertje reboten en weer opnieuw installeren, en microsoft smeken op je blote knietjes dat het werkt
Ik heb het probleem uiteindelijk opgelost door gewoon de drivers van de netwerkkaart knalhard te verwijderen incl. uiteraard alle geinstalleerde protocollen...
PCtje een keertje reboten en weer opnieuw installeren, en microsoft smeken op je blote knietjes dat het werkt
dat is minder....
controleer alle kabels van die ene pc, door ze te verwisselen met die van de pc die het wel doet......
als ie het dan doet weet je waaraan het ligt..
gewoon wat aanrommelen dus
controleer alle kabels van die ene pc, door ze te verwisselen met die van de pc die het wel doet......
als ie het dan doet weet je waaraan het ligt..
gewoon wat aanrommelen dus
De hele pc is al geformatteerd geweest, maar dat heeft niets geholpen... de kabels en de netwerkkaart zijn zeker goed, is wel getest met een andere pc...
maar ja, het werkt nog steeds niet dus..
maar ja, het werkt nog steeds niet dus..
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
dan denk je dat ze het hier wel weten...
niemand
niemand
nee, het is een schone windows installatie, dus er kan niet een of ander software-iets de boel verprutsen...
Zitten alle 3 de pc's op dezelfe subnetmasker? (bijv: 255.255.255.0)
Greetingz
-The Sentinel
Greetingz
-The Sentinel
WTF! Hebben we nu alweer koffiepauze!?
change de kaart ff in een andere pci slot
misschien helpt het
misschien helpt het
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
nee, fout...
al gecontroleerd en geprobeert, maar dat is het jammergenoeg niet...
<zucht>
al gecontroleerd en geprobeert, maar dat is het jammergenoeg niet...
<zucht>
Hmm... volgens mij werkt je netwerk nu al... toch???
Pagina: 1