Heb een vraagje ivm de aanschaf van een laptop ik zoek namelijk een nieuwe laptop aan te schaffen (NP900X3A-B01NL) deze kost echter ongeveer 1200 euro nu had ik mij laten wijsmaken dat je als je de licentie overeenkomst niet accepteerd je de windows licentie terugbetaald kan krijgen en dat dit 200 euro is? (lijkt mij heel overdreven) maar ik vroeg mij af of er iemand ervaring mee heeft hier en of die het effectieve bedrag kan meedelen.
Dit is het enige wat ik vond maar het lijkt zo precies of je een enorm lange weg moet afleggen voor je je geld terug krijgt? En gaat de terugbetaling hier over heel de laptop of enkel de licentie?
Dit is het enige wat ik vond maar het lijkt zo precies of je een enorm lange weg moet afleggen voor je je geld terug krijgt? En gaat de terugbetaling hier over heel de laptop of enkel de licentie?
Ik gebruik al 10 jaar enkel linux dus zou de licentie toch sowieso niet gebruiken.Als u niet akkoord gaat, dient u geen van de bovengenoemde stappen te nemen en zowel het Hardwareapparaat als de SOFTWARE naar de plaats van aankoop te retourneren. De aanschafkosten worden dan terugbetaald. Als de aanschafkosten niet worden terugbetaald, neemt u contact op met de Microsoft-vestiging in uw eigen land of schrijft u naar: Microsoft Sales Information Center, One Microsoft Way, Redmond, WA 98052-6399, Verenigde Staten, of bezoekt u Microsoft op internet: http://www.microsoft.com.