Toon posts:

TV met ingebouwde internetbrowser

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Via de pricewatch heb ik een aantal TV's gevonden die een extra functionaliteit aanbieden waarmee ik kan browsen op het internet. Deze schermen beginnen vanaf 32" en zijn van het merk Philips. Voor mij is dat veel te groot, en veel te prijzig (startprijs vanaf 800 euro).

Kent iemand een fabrikant die een goedkoper alternatief aanbiedt? Misschien van een Chinese merk?

De TV's zal ik voornamelijjk gebruiken om live updates mee te ontvangen via de browser. Het is voor mij dus onnoig om er nog een extra computer op aan te sluiten.

De grootte van de scherm kan varieren tussen de 17" en 24". Budget is maximaal 350 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is het niet handiger er een simpel settopboxje aan te hangen? Dan ben je vrij in welke TV je koopt, en die dingen hoeven echt niet zo bizar duur te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou misschien een oplossing kunnen zijn bij aanschaf van een TV. Maar bij aanschaf van meerdere TV's moet ik dus ook meerdere STB's aanschaffen. Dat lijkt me niet echt kostenbesparend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als de combinatie van STB + TV goedkoper is dan een TV met browser, dan maakt het juist niet meer uit hoeveel je er koopt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 12:53

itsalwaysme

Graast voor DB

deze bijvoorbeeld?

Sony KDL-24EX320 dus.

[ Voor 9% gewijzigd door itsalwaysme op 16-11-2011 16:28 ]

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Verwijderd

Topicstarter
Zoiets inderdaad. De 22" versie is misschien wel een optie. Wel raar dat ik deze niet heb kunnen vinden via de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat goedkopers gevonden: http://www.raspberrypi.org.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 11:23 ]

Pagina: 1