Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Acer Travelmate TimelineX 8372t - harddisk vervangen

Pagina: 1
Acties:

• HJTP
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:25
Na veel vergelijkend warenonderzoek, heb ik besloten de razend populaire Crucial m4 128GB SSD aan te schaffen om mijn laptop een flinke zet in de rug te geven qua gebruiksgemak. De laptop is een Acer Travelmate TimelineX 8372t van één jaar oud. Ik schroefde heel enthousiast het klepje van de achterkant eraf, waar ik ook een jaar geleden al geheugen had bijgeplaatst, maar ik krijg het niet voor elkaar te hard disk er uit te halen.

Hier een foto van de situatie (waarschuwing grote foto): http://img855.imageshack.us/img855/338/dsc0529nv.jpg
Je ziet een soort glinsterend spul, daaronder zit (neem ik aan) de harddisk. Er zit rechts een lipje van plastic, maar daar aan trekken doet niks (wordt tegengehouden door het witgrijze 'frame' dat om de harddisk heen zit. Ik heb op Google en Youtube en ook hier gezocht naar ervaringen met het vervangen van harddisks, en filmpjes/uitleg alom, maar niet voor deze (of een vergelijkbare) laptop.

Heeft iemand ervaring met het vervangen van de harde schijf van een laptop die hier op lijkt, of kan iemand me misschien van andere tips voorzien?

Alvast bedankt

HJTP

I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:10

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Er zit rechts een doorzichtige lip. Als je daaraan recht naar boven trekt komt de HDD los. Er zit een connector in een hoek op je HDD; deze haal je eraf en zet je op de nieuwe HDD en plaats je het geheel terug. Klaar! :)

• HJTP
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:25
Ja dat had ik geprobeerd, maar het zat nogal goed vast. Het is me inmiddels gelukt, bedankt voor je antwoord :)

I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.