Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Ik ben al hier al een tijdje mee bezig, maar het lukt me niet. Dus ik vraag jullie om met me mee te denken.

Ik heb de volgende software tot mijn beschikking:
- Outlook 2010 64-bit
- Google Calendar + account
- Google Calendar Sync 0.9.4.1

Op verschillende sites van google lees je dat 2010 van Outlook wel wordt ondersteund, maar dan alleen de 32-bits-versie. Als ik de volgende pagina lees: http://gmailblog.blogspot...ync-upgrades-outlook.html is dat opgelost in versie 0.9.4.1, net de versie de ik heb geinstalleerd.

Ik heb op mijn vorige laptop jarenlang Google Calendar Sync gebruikt, maar hij werkt nu gewoon weg niet.
Ik krijg geen foutmelding, hij lijkt te draaien en te synchroniseren, maar er komt gewoon geen data van Outlook in Google Calendar. (dit is de richting die ik heb geconfigureerd)

Mijn vragen:
- Iemand die zijn calendar kan synchroniseren met bovenstaande configuratie?
- Iemand die een idee heeft wat ik fout doe
- Iemand die een andere oplossing voor me heeft?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:17
Ik lees sowieso dat tenzij je een hele goede reden hebt om 64-bit te gebruiken, je beter de 32-bit versie van Office kan gebruiken, ook op 64-bit besturingssystemen.

Los daarvan is het natuurlijk vervelend dat het niet werkt. Ik heb zo niet direct een oplossing voor je helaas.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
Luuk1983 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:02:
Ik lees sowieso dat tenzij je een hele goede reden hebt om 64-bit te gebruiken, je beter de 32-bit versie van Office kan gebruiken, ook op 64-bit besturingssystemen.

Los daarvan is het natuurlijk vervelend dat het niet werkt. Ik heb zo niet direct een oplossing voor je helaas.
De reden voor 64-bit is vrij simpel, dat is de enige versie die mijn werkgever mij heeft geleverd.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het is eigenlijk bedroevend in deze tijd, maar ik zou inderdaad "gewoon" 32b installeren, behalve als je bijv. zeer grote Excel-sheets gebruikt (maar dan wil je eigenlijk jezelf vragen of een spreadsheet wel het juiste tool voor je is).

Je mag als het goed is de 32b versie gewoon installeren met je 64b key.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Topicstarter
F_J_K schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:07:
Het is eigenlijk bedroevend in deze tijd, maar ik zou inderdaad "gewoon" 32b installeren, behalve als je bijv. zeer grote Excel-sheets gebruikt (maar dan wil je eigenlijk jezelf vragen of een spreadsheet wel het juiste tool voor je is).

Je mag als het goed is de 32b versie gewoon installeren met je 64b key.
QFT

Ik heb een 32-bits opgezocht, geinstalleerd en het werkt... :/