Deze ochtend wilde ik de drivers van mijn Sapphire HD6950 's upgrqden naar versie 11.11. Eerst oude drivers ge-uninstalled, reboot en verse install van 11.11. Na setup kwam CCC met een dialoogvenster: "Ati Catalyst Control center not supported by your current driver'', hoewel het gewoon dezelfde package was. 11.10 weer erop gezet, maar weer die error, terwijl die ervoor gewoon werkte!
Even gegoogled, probleem komt wel meer voor blijkbaar, maar de fix die normaal werkt, drivers handmatig updaten in device manager en CCC later installeren werkt echter niet.
Ik ben een beetje ten einde raad nu, iemand met een goed idee?
Edit: CCC start wel op, maar niet alle tabbladen verschijnen en de applicatie crasht van zodra ik iets aanklik
Edit2: Ik heb het werkend gekregen, 't is blijkbaar een software issue met server2008. De truc was om de drivers te uninstallen in device manager en dan weer te laten detecten, dan pakt CCC m'm wel. Misschien dat iemand hier ooit nog eens ook mee geholpen is dan, ik ben blij dat t weer werkt, weer lekker BF3 spelen nu
Al geprobeerd:
herinstallatie zowel oude als nieuwe
driver en CCC apart installeren
Driver sweeper en daarna herinstalleren
Specs:
Asrock Z68 extreme3 Gen3
Intel i5 2500k
Sapphire Radeon 6950 Dirt3 edition (x2)
Crucial M4 64GB
Samsung Spinpoint F3 1TB
Corsair 750W V2
Kingston 8GB
Even gegoogled, probleem komt wel meer voor blijkbaar, maar de fix die normaal werkt, drivers handmatig updaten in device manager en CCC later installeren werkt echter niet.
Ik ben een beetje ten einde raad nu, iemand met een goed idee?
Edit: CCC start wel op, maar niet alle tabbladen verschijnen en de applicatie crasht van zodra ik iets aanklik
Edit2: Ik heb het werkend gekregen, 't is blijkbaar een software issue met server2008. De truc was om de drivers te uninstallen in device manager en dan weer te laten detecten, dan pakt CCC m'm wel. Misschien dat iemand hier ooit nog eens ook mee geholpen is dan, ik ben blij dat t weer werkt, weer lekker BF3 spelen nu
Al geprobeerd:
herinstallatie zowel oude als nieuwe
driver en CCC apart installeren
Driver sweeper en daarna herinstalleren
Specs:
Asrock Z68 extreme3 Gen3
Intel i5 2500k
Sapphire Radeon 6950 Dirt3 edition (x2)
Crucial M4 64GB
Samsung Spinpoint F3 1TB
Corsair 750W V2
Kingston 8GB
[ Voor 18% gewijzigd door Mattijsken op 16-11-2011 14:38 . Reden: Probleem opgelost! Te vroeg om hupl geroepen. ]