ipod contacts, smsjes en notities backuppen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Hoi,
Ik wil mijn iphone contacten backuppen.
En als het kan ook mijn smsje en notities.
Ik heb gelezen dat dit via outlook of itunes kan.

Ik wil mijn iphone jailbreaken want de support van apple is 0 komma 0 (een antwoord apparaat dat naar tmobile verwijst (die voor systeem zaken geen support kunnen geven!? O.O ) en hoe ze met de sync omgaan is ronduit belachelijk en mijn bestanden zijn gewoon niet veilig op de iphone op die manier, en ik kan hem nu gewoon niet als normale veilige opslag of mp3 speler gebruiken.

Waar ik mij zorgen over maak, is dat als ik mijn muziek sync, en itunes kan de mp3tjes niet vinden op mijn pc dan wist ie dus doodleuk alles op mijn iphone... Gaat ie deze onzin straks ook uithalen met mijn contacten?
Hoe kan ik er zeker van zijn dat het een export wordt en de sync alleen van mijn iphone NAAR mijn pc gaat, en helemaal niks van mijn pc naar mn iphone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:55

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Voor wat betreft het antwoordapparaat denk ik dat je daarvoor bij je provider moet zijn; Apple kan daar inderdaad niets mee.

Voor wat betreft het syncen/wissen van contacten durf ik helaas niet zo veel te zeggen, gezien mijn beperkte ervaringen daarmee. Ik kan me haast niet voorstellen dat contacten en andere bestanden dan jouw MP3's er zomaar af worden gesynct. Dat moet iemand die er wat bekender mee is even bevestigen of ontkrachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-10 21:33

Scott

Ik ben, dus ik tweak

iTunes synct met een bibliotheek. Als je de bibliotheek verandert en dan synct, dan haalt hij alle muziek er af en zet de nieuwe er op. Wat hij dan met contacten doet weet ik niet. Als je echter je bibliotheek hetzelfde laat (dat wil zeggen: je kunt wel muziek toevoegen/bewerken/verwijderen IN je bibliotheek, maar een compleet nieuwe aanmaken moet je niet doen), dan kun je rustig een backup maken. Als je die backup dan terugzet is alles qua instellingen weer precies hetzelfde. Muziek, video's en foto's niet gemaakt met de iPhone moet je dan wel weer terugsyncen.