Sinds vanmorgen een vreemd probleem: ik gebruik de telefoon al maanden om mijn zakelijke mails uit te lezen (exchange account), maar sinds vanmorgen werkt het niet meer. Ik krijg wel de mail binnen, maar als ik de mail wil doorsturen, of bijlagen wil openenen, krijg ik de foutmelding:
Kan bericht niet ondertekenen of coderen. Certificaat niet geinstalleerd
Het valt me ook op dat er nu een hangslotje naast het onderwerp staat, ik kan me niet herinneren dat ik dat eerder gezien heb.
Toestel info:
I9100XXKI4
2.6.35.7-I9100XWKJ3-CL647431
Gingerbread.XWKJ3
Ik heb het 3rd party certificaat van de exchange server naar de root van de SDcard gekopieerd en proberen te importeren, maar het certificaat wordt niet gevonden. Ook niet als ik het van *.cer naar *.crt hernoem, of op de losse microsd kaart kopieer.
Het gekke is, dat ik wel op de OWA website in kan loggen met de telefoon, maar dat vindt ik niet genoeg. Ik ben afhankelijk van de Push funktie. Volgens mij wordt voor deze https verbinding het zelfde certificaat gebruikt?
Ik begrijp dat er een app als Touchdown is, maar waarom 15eur betalen voor iets wat voorheen gratis werkte met de mail client van de S2?
Iemand een idee of het een update van Microsoft is, of van Android, of....?
Edit: Oops, dit moest terechtkomen in het Samsung Galaxy SII topic...
Kan bericht niet ondertekenen of coderen. Certificaat niet geinstalleerd
Het valt me ook op dat er nu een hangslotje naast het onderwerp staat, ik kan me niet herinneren dat ik dat eerder gezien heb.
Toestel info:
I9100XXKI4
2.6.35.7-I9100XWKJ3-CL647431
Gingerbread.XWKJ3
Ik heb het 3rd party certificaat van de exchange server naar de root van de SDcard gekopieerd en proberen te importeren, maar het certificaat wordt niet gevonden. Ook niet als ik het van *.cer naar *.crt hernoem, of op de losse microsd kaart kopieer.
Het gekke is, dat ik wel op de OWA website in kan loggen met de telefoon, maar dat vindt ik niet genoeg. Ik ben afhankelijk van de Push funktie. Volgens mij wordt voor deze https verbinding het zelfde certificaat gebruikt?
Ik begrijp dat er een app als Touchdown is, maar waarom 15eur betalen voor iets wat voorheen gratis werkte met de mail client van de S2?
Iemand een idee of het een update van Microsoft is, of van Android, of....?
Edit: Oops, dit moest terechtkomen in het Samsung Galaxy SII topic...