ANNO 1404 Venice World Builder landkaarten maken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, heeft iemand al eens een eigen landkaart of een betaande landkaart gemaakt/uitgebrijd met de tool World Builder?
Op internet zijn er twee tools; scenario maken en landkaarten maken. ik wil het laatste maar wanneer ik de world builder download van : http://www.ubi.com/DE/Gam...6930&tab=download&dcId=14
dan opent hij niets.

kan iemand mij pleace vertellen hoe hij of zij dat doet? of weet iemand een site waar je landkaarten kan downloaden? Ik speel het spel met 3 personen plus 1 computer dus wil grote landkaarten...

THX!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bij mij opent de software gewoon en na een beetje spelen en zoeken hoe alles moet kan ik gewoon mappen maken. Als je eenmaal de software begrijpt werkt het wel lekker. Let alleen wel op dat je alleen doet met alle eilanden die je plaatst. Mijnen moet je een getal geven van inhoud, vruchtbaarheden op eilanden, Grand visier/Lord en Venice, en geen twee gebouwen van hetzelfde type op een kaart. (dus geen twee kloosters, twee verschillende op een eiland mag wel)

Waarom het opent weet ik niet maar als het werkt heb je nu alvast een basis van hoe je de editor moet gebruiken. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.