koopje of niet?

Pagina: 1
Acties:

• $n@p$hot
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ik kreeg van iemand de volgende aanbieding, is dit de moeite waard om te kopen is het spotgoedkoop of valt dat nogal mee??
TE KOOP (LET OP!! Alles in één koop):
1) Asus CUSL2 mainboard met 133 mhz FSB en intel 815 chipset + ondersteuning voor UDMA/100....steppless freq. selection voor het supereasy overklokken. Voor meer specs kijk op http://www.asus.com/products/Motherboard/Pentiumpro/Cusl2/index.html
2) Intel Celeron2 533 (loopt volledig stabiel en koel op 800 omdat dit een Pentium 3 chip is met minder cache). Uiteraard met koeler (originele Intel)
3) Totaal 256 MB SD-RAM, bestaande uit 1x 128 MB SD-RAM PC-100 en 2x 64 MB SD-RAM. !!!>>>ALLES CAS 2<<<!!!

***Het moederbord en de processor zijn ongeveer een half jaar oud; van het moederbord heb ik een bon (deze komt van mycom)***

Dit alles voor de prijs van 600 piek.

• $n@p$hot
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
weet niemand of dit een redelijk prijs hiervoor is?? En of deze proc wel stabiel op 800 of hoger kan lopen?

• gekkejopie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:38
het is op zich niet zo duur.....

probeer het eens een beetje te vergelijken met winkel prijzen....

8-) grtz jopie 8-)

Verwijderd

Hmm, das knap. Krijg je dat pc100 geheugen stabiel op 133MHz CAS2? Dat willen we nog wel zien...

Verwijderd

http://www.tweakers.net/aanbod/13959

mag ook mij wel ff mailen ;)

Verwijderd

2) Intel Celeron2 533 (loopt volledig stabiel en koel op 800 omdat dit een Pentium 3 chip is met minder cache). Uiteraard met koeler (originele Intel)

Juist zecht die gast dat het een P3 is alleen dan met minder cash Juist das dus echt groten kwats hij wil je een poot uit draaien denk ik :)

Verwijderd

sorry krillo maar een celly2=p3 met minder cache...:P

btw....dit is niet echt veel goedkoper dan de nieuwprijs...

Verwijderd

[off-topic]
Ik vind die "aanbieding" ook nogal erg schreeuwerig overkomen.

Bij advertenties zoals deze zou ik zoiezo al niets kopen;

_-=NU VOOR IEDEREEN !!!!!!!!=-_

Een VOLLEDIGE 486 MET 16 MB SIMM <-- zeer stabiel
!!!!EN NATUURLIJK EEN SUPER GOEIE HARDESCHIJF! !!!
[i]LET OP !!!!!!! Deze actie geldt zolang de voorraad strekt !!![/i]

[/off-topic]
Pagina: 1