Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke internet provider? Eisen: lage kosten, geen lag

Pagina: 1
Acties:
  • 468 views

• Quantumtrufflez
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10-2021
Hallo mensen,

Ik ga binnenkort verhuizen naar een zelfstandige studentenwoning, en ik ben me een beetje in alle kosten aan het verdiepen. Cheapass zijnde wil ik natuurlijk alles zo goedkoop mogelijk regelen. Alleen vraag ik me af of ik bij de goedkoopste abonnementen nog wel een beetje fatsoenlijk online kan gamen zonder lag. Een hoge of zelfs degelijke download of uploadsnelheid voor torrents hoef ik niet; ik heb daar genoeg gelegenheid om te downloaden op andere locaties dan thuis.

T-Mobile voor internet was de goedkoopste die ik kon vinden, voor 9 euro p/m.

Wie heeft ervaring met cheapass internet en online gamen? Geef mij advies, alsjeblieft! Ook mogelijke addertjes onder het gras mogen benoemd worden.

Alvast bedankt! :D

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 17:20

Foamy

Fulltime prutser

Wat heb je zelf al gevonden? En wat zijn bij die gevonden oplossingen voor jou de voordelen en nadelen?

blub

• ThaOdie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07-2015

ThaOdie

Daar ben ik...

Telfort heeft goede kwaliteit verbinding voor 17,50 per maand. ;)

Vodafone is goedkoper met 14,95 maar kwaliteit weet ik nog niet echt... :/

Zeg wat of zeg niks..

• RadioAir
  • Laatst online: 20:32
T-Mobile en Vodafone, en eigenlijk ook Telfort? Volgens mij zitten jullie allemaal naar 3G verbindingen te kijken...

Bij mijn weten is Telfort Internet Basis een redelijk geprijsde verbinding. Gaat gewoon over KPN DSL netwerk (KPN WBA-E) en is behoorlijk stabiel. Ping is rond de 11ms voor zover ik heb gezien, dus prima voor gaming.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-11 20:45
Met T-Mobile is hier de ping naar Google rond de 30ms. Echter gaat online gamen (vind ik) best goed, alhoewel ik het weinig doe.

• ThaOdie
  • Laatst online: 13-07-2015

ThaOdie

Daar ben ik...

Neej hoor dat zijn adsl bedragen.

Telfort basis (8MBit) is 19,95 en plus(20MBit) 17,50

Op jaar basis is T-Mobile dus €204 telfort is €210 schilt dus maar 6 euro, maar de kwaliteit en service is wel beter dan van T-Mobile. Ik hoop dat je dus zo een goede keus kan maken.

Als Vodafone op jouw adres beschikbaar is dan kom je uit op €180 (en heb je een huistelefoonnummer)

Zeg wat of zeg niks..

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

"Wat moet ik nemen" is niet de bedoeling. Je had zelf ongetwijfeld wel een aantal opties kunnen vinden, dit getuigt van bijzonder weinig eigen inzet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.