Moet je koelvloeistof gebruiken? Ja: Nu misschien nog niet omdat de temperaturen buiten nog niet helemaal onder het vriespunt duiken ( Hier niet ), maar als het dat straks wel doet wel.
Je zou kunnen denken: Als je pc altijd aanstaat en je flink wat hardware koelt ( Je zegt dat je twee radiatoren hebt dus daar ga ik wel van uit ) dan heb je kans dat het water niet tot onder het vriespunt duikt.
Maar ik weet niet in hoeverre je hardware dat proces vertraagd, en of je flow nog van belang is als je zo dicht bij het nulpunt zit!
Dus als het écht koud wordt. Dan denk ik wel dat je kans hebt dat het gaat bevriezen. Dus moet je iets toevoegen aan je demiwater of het totaal vervangen met iets wat pas bij een extreem lage temp bevriest ( Voor Nederland is dat ongeveer -20 lijkt me

)
Antivries voor in de auto
kan tot de -36 als je het niet teveel mengt met water.
Je zou denken: Problem solved!
Maar dan zit je nog met 2 dingen:
1. Wat doet koelvloeistof met mijn waterblokken / slangen / pomp
2. Wat doet dat ijskoude vloeistof met mijn hardware ( Condens etc. )
Mij lijkt het beter voor je hardware en je portemonnee om je 2e radiator ook binnen te zetten en er een ( paar ) fans op te hangen.
''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox