Webshop antwoordt niet meer, volgende stappen?

Pagina: 1
Acties:

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:14
Beste Tweakers, graag jullie advies!

Korte versie:

Ik kocht oordoppen twv 59euro bij hifitogo.nl, deze leveren maar niet en reageren niet op mails. Wat kan ik best doen?

Lange versie:

Op 13 augustus bestelde ik oordoppen bij hifitogo.nl. Deze bleken bij aankomst niet compatibel met mijn gsm en mp3-speler. Na contact met de support-desk (die erg behulpzaam was) mocht ik de oordoppen terugsturen en heb ik m'n geld teruggekregen.

Op 3 oktober bestelde ik (na wat vergelijken) opnieuw een bestelling bij hifitogo.nl, met name voor de Brainwavz M2 oordoppen, ter waarde van 59 euro. Ik kreeg hiervan keurig een verzendbevestiging in de mailbox.

Ik heb onmiddellijk het geld overgemaakt en dit is voor zover ik weet ook bij hen aangekomen. (Geen tegenbericht gehad of iets dergelijks).

Op 14 oktober had ik nog steeds geen verzendbevestiging gekregen en nam ik contact op met de helpdesk. Die wist me te vertellen dat de oordoppen onderweg waren van de fabriek en de volgende week bij hen zouden aankomen.

Op 28 oktober had ik nog altijd geen verzendbevestiging of verder bericht gekregen en nam ik opnieuw contact op, waarin ik vroeg hoe lang de bestelling nog op zich zou laten wachten. Ik vermelde erbij dat ik graag m'n geld zou terugkrijgen als dit niet binnen de 14 dagen mogelijk zou zijn.
Hier heb ik nooit antwoord op gekregen.

Op 10 November zond ik nog een berichtje met de boodschap: "Kunt u mij een antwoord geven op onderstaande vragen", waarbij ik verwees naar de vorige support-tickets.

Hierop heb ik tot nu toe nog geen antwoord gekregen.

Wat kunnen jullie mij adviseren om als volgende stappen te doen?

Alvast dank! :)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Aangetekende brief sturen met daarin je "eisen".

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kunt ons ook bellen, 0900 - HIFI TO GO (4434 864, lokaal tarief)
Heb je ook al gedaan? Werkt iets beter dan een 'berichtje'.

En wil dat niet lukken, aangetekende brief sturen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Bellen, vooral bij hifitogo.nl. Heb het al enkele keren gedaan en vooral bij dit soort kleinere webshops werkt bellen echt 10x beter dan mailen...

Snap überhaupt niet waarom mensen er nog altijd vanuit gaan dat ze via email snel geholpen worden. Een beller is tenslotte nog altijd sneller :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• thommich
Touchdomex schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:11:
Snap überhaupt niet waarom mensen er nog altijd vanuit gaan dat ze via email snel geholpen worden. Een beller is tenslotte nog altijd sneller :X
Omdat bellen naar een Nederlandse helpdesk vanuit België per definitie duur is. Maar zal het toch even proberen.

Dacht er net aan om ook even via twitter een berichtje te sturen naar hen, je weet maar nooit.

Bedankt voor de tips iedereen, zal dus eerst bellen en anders een aangetekende brief sturen.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Touchdomex schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:11:
Met een e-mail heb je dingen wel "zwart op wit", daarom gebruik ik het vaak (ook na een telefoongesprek)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• thommich
Het telefoonnummer werkte niet vanuit België (Het nummer dat u probeert te bereiken is niet aangesloten).

Het twitter-bericht werkte wel onmiddellijk. Vandaag is het pakketje verstuurd... :)

EDIT: En vandaag al binnen! Met nog een extraatje: de Fiio E3 headphone amplifier! Mooi opgelost van hifitogo! :)

[ Voor 23% gewijzigd door thommich op 17-11-2011 13:26 ]

Pagina: 1