Toon posts:

Goede airflow in pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakertjes

Ik heb deze kast en voeding besteld:

#ProductPrijsSubtotaal
1Sharkoon T9 Value Red edition€ 51,45€ 51,45
1OCZ Fatal1ty 550W€ 57,25€ 57,25
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 559,79

Het probleem is alleen dat ik de voeding er op 2 manieren kan indoen, dus met de ventilator naar boven en naar onder.

Als ik hem naar onder doe, heeft ie denk ik betere airflow (de voeding ligt op de bodem), maar dat vind ik jammer aangezien er ledlichtjes inzitten. Zou ik hem gewoon met de ventilator naar boven plaatsen? Of is dit niet goed voor mijn airflow door de kast heen?

Alvast bedankt!

Groetjes

• Cassissss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10-2025
Ik verwacht niet dat je een heel groot verschil gaat zien..
Hij zuigt misschien een beetje van de koude lucht voor je videokaart weg dus die zou ietsje warmer kunnen worden maar meer dan een paar graden zal het denk ik niet worden.

Verwijderd

Topicstarter
Okee, fijn om te horen, anders had ik die voeding met led lichtjes voor niks gekocht :)

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 12:59

Fordox

00101010

als je een cool freak bent is dit een no-go, als je een standaard gebruiker bent waarvan de temps wel over de 60 graden heen mogen van de gpu, dan zal het geen kwaad kunnen.

ik heb zelf een ledventilator onderin de kast geplaats, geeft ook een mooi effect. lijkt een beetje op neon onder de auto's maar dan zwakker :P

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-01 10:43
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:32:
Okee, fijn om te horen, anders had ik die voeding met led lichtjes voor niks gekocht :)
Natuurlijk niet helemaal voor niets he, als je nou je lichten in de kamer uitzet zou je dan niet zo'n mooie glow onder je kast krijgen. Net als van die auto's met neonlichten er onder? :P Pimpin' dog!

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox