Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeRmX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 18:27
Ik heb al een paar jaar een telefoon abonnement bij Hi. Ik had in eerste instantie een sim-only abonnement en ik
heb toen later blackberry internet toegevoegd. Dat was begin 2010 toen er nog geen sprake was van een data-limiet.
Dus ik had een abonnement zonder datalimiet. Eind februari 2011 heb ik mijn abonnement verlengd met 2 jaar,
weer met blackberry internet. Er was toen ook helemaal geen sprake van een datalimiet.

De laatste maanden heb ik mijn telefoon als modem gebruikt voor een computer zonder internet, waarbij ik veel
data heb verbruikt. Ik krijg daardoor een melding dat mijn data-tegoed verbruikt was. Toen heb ik de klantenservice
gebeld om dit te melden en daarbij gezegd dat ik geen data-limiet heb. Ik had toen gelijk gekregen en er werd
gezegd dat ik die sms als niet verzonden kon beschouwen. Het normale bedrag werd toen van mijn rekening gehaald.

Ik bleef daarna sms'jes krijgen over het verbruikt hebben van mijn data-limiet. Toen had ik weer gebeld en werd er
gezegd dat ik wel een data-limiet had. Dit vind ik heel vreemd, want dit is naar mijn weten niet zo. Mijn verbruik was
altijd mijn korting. Hoewel ik mijn limiet overschreden zou hebben, heb ik de vorige maand wel gewoon het normale
bedrag betaald. Deze maand is het precies hetzelfde alleen moet ik wel het verbruik betalen.

Komt iemand dit bekent voor of weet iemand hoe ik hier het beste mee om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:18

IkWilbert

Het is mij!

Hi heeft toch een fup? 10x het gemiddelde gebruik.
Bij het Extra Snel is dit ongeveer 1,2GB en bij het "standaard" internet een paar 100mb.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-10 13:42
Is tethering toegestaan bij Hi? Anders kunnen ze daar ook een probleem van maken.