Ik heb met mijn HTPC moederbordje een vreemd probleem.
Het betreft hier een MSI E350IS-E45 (AMD Brazos E350 APU)
Specs van het hele systeem
inventaris: HTPC
Heel vaak blijft dit systeem hangen in de boot.
Als ik er een toetsenbord en muis op aansluit is er geen probleem.
Nu zit er een Logitech K400 op, dit geeft wel een probleem.
Ik kan in de uefi/bios nergens vinden dat hij moet stoppen op toetsenbord en muis error, of welke andere error dan ook.
Heeft iemand enig idee? Ik vind het namelijk erg vervelend om er naast de K400 nog een bedraad toetsenbord en muis constant aan moet hebben zitten omdat hij anders niet boot.
Oja, het bordje doet ook moeilijk als er 2 latjes geheugen in zitten en je boot hem dan, maar dat is bekend en staat ook in het boekje dat je moet booten vanaf het 2e bankje, om die reden zit er nu enkel in het 2e bankje 1x2GB ram.
Alle hulp is meer als welkom!
Het betreft hier een MSI E350IS-E45 (AMD Brazos E350 APU)
Specs van het hele systeem
inventaris: HTPC
Heel vaak blijft dit systeem hangen in de boot.
Als ik er een toetsenbord en muis op aansluit is er geen probleem.
Nu zit er een Logitech K400 op, dit geeft wel een probleem.
Ik kan in de uefi/bios nergens vinden dat hij moet stoppen op toetsenbord en muis error, of welke andere error dan ook.
Heeft iemand enig idee? Ik vind het namelijk erg vervelend om er naast de K400 nog een bedraad toetsenbord en muis constant aan moet hebben zitten omdat hij anders niet boot.
Oja, het bordje doet ook moeilijk als er 2 latjes geheugen in zitten en je boot hem dan, maar dat is bekend en staat ook in het boekje dat je moet booten vanaf het 2e bankje, om die reden zit er nu enkel in het 2e bankje 1x2GB ram.
Alle hulp is meer als welkom!