Update naar nieuwste firmware 1.51, nu herstel loop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

Topicstarter
Vanochtend startte ik iTunes en stak mn ipod in de usb, er werd voor een update gevraagd en dit heb ik geaccepteerd.

Toen de update klaar was, kreeg ik een melding dat hij geen verbinding kon maken ofzoiets, maar op mijn iphone stond al een laadscherm.

Toen heb ik de pc herstart en de ipod ging daarna direct in herstelmodus.
Echter als die klaar is, vraagt hij steeds WEER om een herstelmodus!!
en ik wil hem absoluut NIET als nieuwe iphone configureren (dit vraagt hij) want dan ben ik lekker alles kwijt! :S

Heeft iemand een oplossing zonder dat ik al mn instellingen kwijt ben?
Ik heb géén jailbreak of iets dergelijks, ik vind het echt walgelijk dat een update de boel in de soep kan laten draaien.

[ Voor 8% gewijzigd door RMB op 15-11-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robb3rt
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 09:43
Heb je nu een ipod of een iphone? je bent sws al je instellingen al kwijt omdat de iphone/ipod geflashd is.. had je van te voren de ipod/iphone nog gesynchroniseerd? dan heb je al je instellingen nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Ik heb een Iphone, ik heb ook al een reset geprobeerd dmv 10sec beide knoppen in te houden.
Hij heeft een kopie gemaakt, maar die probeert die dus nu te laten en als hij klaar is, wil hij die wéér laden!

Als ik de telefoon uittrek kan ik hem gewoon gebruiken, alleen zijn al mn apps verdwenen.

Tijdens het updaten was Itunes zelf overigens ook aan het updaten.

[ Voor 10% gewijzigd door RMB op 15-11-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 22:27

Croga

The Unreasonable Man

Als ik het goed begrijp heb je dus midden in een update je PC herstart...... Volgens mij geeft iTunes op zo'n moment heel erg duidelijk aan dat je met je tengels overal vanaf moet blijven.

De enige hoop die je hebt is inderdaad je iDevice opnieuw aan je PC koppelen en hopen dat de restore goed gaat. Gaat die restore niet goed dan blijft als enige mogelijkheid over alles opnieuw zelf in te stellen.

Wijze les wellicht voor de volgende keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robb3rt
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 09:43
Kan je niet de optie " reserve kopie tergzetten" gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Ik heb de pc opnieuw opgestart toen Itunes erom vroeg!

Hij MOET reserve kopie terug zetten, maar als hij klaar is, vraagt hij het weer en weer!
Ik kan ook nieuwe iphone instellen selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 13:10

talin

ES-MA

RMB schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:11:

Hij MOET reserve kopie terug zetten, maar als hij klaar is, vraagt hij het weer en weer!
heb nog niet meegemaakt dat ik de pc moest herstarten na een update voro de iPhone.

wat nu je opties zijn,
- zet hem in DFU mode en doe een herstel ( linkje naar how to )
- installeer hem als een niewe iPhone ( geef hem wel een ander naampje) als dit gelukt is en alles werkt een restore doen van de oude iPhone.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:11:

Je krijgt de melding dat de iPod opnieuw wordt opgestart, niet dat je je Mac/PC opnieuw moet opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Nou, ik heb gewoon geklikt op "nieuwe iphone" en ik moest een andere naam geven, maar nu zijn al mijn dingen inclusief update 1.501 erop!

Gek allemaal, maar ik ben blij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 13:23

Haaguit

HBZNPLT!

Ik heb elke update dat gezeik met restore mode en een ipad. Heb nu al 7x alle muziek etc opnieuw erop moeten zetten. Itunes en windows blijft vaak een drama helaas. Geen ios5 in ieder gevan voor mij.

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Pagina: 1