Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[W7-64] IE9 en IE8 lopen vast met andere programmas

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

*** EDIT ***

Storing is verdwenen. Afgelopen vrijdag kwam dit nog voor, meerdere malen per dag en vanaf zaterdag geen problemen meer.. Kwam ik zojuist pas achter nadat ik de persoon gesproken had!

Ik heb een W7-64bits PC volledig geupdate tot aan de laatste update van Windows.

Het probleem:

Als ik IE 9 starte dan liep deze vrijwel direct vast en werd de PC onwijs traag todat je deze met de reset knop opnieuw aanzetten.
Ik heb om deze reden IE9 uit de update lijst gehaald. Vervolgens kwam IE 8 erop en ook deze vertoonde deze problemen. Wel kon het probleem van IE9 omzeilt worden met IE 8.

Als ik IE8 start en verder niets dan gaat het prima, deze start op en dan blijft IE8 ook werken.
Wanneer ik IE8 start met, Outlook, Paint, Calculator, een plaatje of wat dan ook dan loopt deze vast.

Nu heb ik IE8 in de addons lijst uit gezet zodat er niets op stond voor internet browser behalve google chrome. Deze werkt overigens prima zonder problemen.
Vervolgens heb ik IE8 weer aangezet na de nodige herstarts maar deze wou niet meer installeren.
De installatie werd gewoon afgebroken en er stond: ' De installatie is mislukt. Op het bureaublad staat een link naar de help. '

Hierin komt verder weinig te staan wat ik kan gebruiken voor het oplossen van het probleem.
Ik heb handmatig IE9 gedownload en deze met domain admin account geprobeerd te installeren maar hier ook het zelfde probleem, zelfs on een andere gebruiker lukt het niet.

Firefox, Google Chrome werken allebei perfect.
Toch wil ik graag IE9 weer hebben.

Iemand enig idee wat dit kan zijn of dit probleem eerder ervaren?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 11:03 ]