Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben blij dat dit forum bestaat want ben al 2 weken aan het pieren.
Bij de leesmap kreeg ik een tablet pc(android en merkloos)). De gebruiksaanwijzing is slecht,er staat alleen in wat je ermee kan.
Er zit een blokje(slechte kwaliteit) bij die je in je tablet kan stoppen met usb aansluiting en een inham voor een internetkabeltje.
Ik heb geprobeerd om met de kabel op internet te komen,maar dit doet hij niet.
Is er misschien iemand die mij precies kan vertellen hoe ik de tablet aan de praat krijg?Heb het hele internet al afgezocht maar kan nergens duidelijkheid vinden,en om nu iedere dag angry birds te spelen,dat word ik ook wel een keer beu.
alvast bedankt voor de moeite!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:28

Sjaak_Afhaak

Bleh!

het is natuurlijk wel handig om te vermelden om welk tablet het gaat ;)
overigens zijn de meeste tablets wel uitgerust met WIFI, dus als je dat hebt, zou je in principe zo op internet kunnen.

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen idee om welk tablet het gaat,er staat geen merk of naam op .En Wifi?? Ik ben echt een leek op dit gebied

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:35
Dan is het waarschijnlijk een goed idee om eens degene aan te spreken waar je dit product van hebt gekregen. Daarnaast staat er altijd een merk en type in de handleiding.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 21:20

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Of je neemt foto's van het één en ander en plaatst ze hier eens ... praat wat handiger ;)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

Topicstarter
modelnummer Wondermedia WM8650. zegt u dit iets?

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:09

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Heb je die van Leeswereld?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:01

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Verwijderd

Topicstarter
ja klopt van de leeskring

Verwijderd

Topicstarter
@Tens ja deze!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Wel eens van Google gehoord?

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Verwijderd

Topicstarter
jazeker,maar ook daar word ik niet wijzer

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Je kan wel posten op tweakers? maar van Wifi eb je geen idee?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Verwijderd

Topicstarter
Ja posten kan ik wel,omdat jullie de experts zijn op het gebied van multimedia.Ik weet ook dat Wifi draadloos internet is,en dat dat bij sommige restaurants e.d gratis is,maar vraag me verder niks want ben echt niet thuis op dit gebied en had gehoopt dat de handleiding of googlen mij verder kon helpen,want uitvinden vind ik leuk,maar niet als het niet lukt.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

warhamstr schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:57:
Je kan wel posten op tweakers? maar van Wifi eb je geen idee?
Dat kan toch gewoon gebeuren en dat lijkt me niet zo vreemd.
Ten eerste, heb je uberhaubt een draadloze router? (Kastje met lampjes en antennes)
Ten tweede, krijg je uberhaubt het scherm draadloos netwerk zoeken ervoor?
Ten derde, mocht je dat ervoor krijgen kan je dan verbinden?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:01

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Verwijderd

Topicstarter
Kecin ik heb geen draadloze router,wel een gewone router waar lampjes branden.
Als ik het internetstekkertje in de tablet stop zie ik bovenin beeld: ethernet,deze doet verder niks dan alleen zichtbaar zijn.
Op het tablet zijn er mogelijkheden voor 3g settings,adsl settings en wifi instellingen. Maar hier moet je dingen invullen waarvan ik niet weet waar ik dat vandaan moet halen

Verwijderd

Topicstarter
Tens,deze is veel duidelijker dan die erbij zat! Hartelijk dank.

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Als je de netwerksteker erin steekt moet je niet meer komen aan de instellingen voor 3g, adsl of wifi ... dat zijn andere methoden om op internet te komen. Je moet het niet doorelkaar gebruiken. 3g moet met een telefoon SIM kaart, en wi-fi heb je niet zoals je al zei.

Verwijderd

Topicstarter
oke dus gewoon inpluggen eigenlijk. De simkaart van mijn telefoon past niet in de tablet. Ik ga het even proberen. dank u

Verwijderd

Topicstarter
stekkertje internet ingeplugd,geen verbinding??
Staat wel bovenin ETH,maar verder doet hij niks. Ik ga het internet weer eens raadplegen. Ik wil u hartelijk danken voor de tips.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 11:38 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:46

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo rissie72, welkom op GoT :)

Bij je aanmelding is er gewezen op Het algemeen beleid , dat was niet voor niets. Daarin staan de regels waar een topic aan moet voldoen. Als je nog eens even Het algemeen beleid #quickstart door wilt nemen dan zul je zien dat jouw topic er niet aan voldoet. Op GoT verwachten we namelijk dat gebruikers zelf eerst proberen het probleem op te lossen en daar dus actief mee bezig zijn geweest. Zoals je topic er nu uit ziet "dump" je de vraag en verwacht je dat anderen actief jouw probleem op gaan lossen. Graag dus de topicstart aanvullen (met de [edit] knop) met wat je zelf allemaal al hebt gedaan om het op te lossen. Teksten als " ik heb heel internet doorzocht" vallen daar niet onder.
Veel plezier en succes toegewenst op GoT.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oprechte excuses,dit wist ik niet en was absoluut niet mijn bedoeling. Uiteraard heb ik zelf al van alles geprobeerd. Heb sites bezocht,wifi locaties en heb zelfs getracht erachter te komen om wat voor merk het ging.2 weken lang van alles geprobeerd,dus echt dumpen kan ik dit niet noemen.Maar ik zal wel een winkel gaan bezoeken waar ze mij misschien verder kunnen helpen want ik wil uiteraard niemand hier tot last zijn.
vr gr

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:46

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Persoonlijk zou ik het bedrijf waar je het tablet van hebt bellen/bezoeken en hen je vragen voorleggen. Zij zijn verantwoordelijk voor een goed werkend product met een fatsoenlijke gebruiksaanwijzing. Kom je er dan nog niet uit, stel hier dan gerust je vragen. Wat er altijd wel verwacht wordt is een duidelijke eigen inzet en vermeld die ook in de topicstart. Waar een topic aan moet voldoen kun je altijd nalezen in Het algemeen beleid. Veel plezier toegewenst op GoT :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1