Eén goede nacht.
Vorige week ben ik voor het eerst met m'n geliefde camera naar de dierentuin geweest, Blijdorp om precies te zijn. Daar heb ik enkele honderden foto's geschoten en m'n ogen uitgekeken naar hoe mooi en leuk dieren eigenlijk ook alweer kunnen zijn.
De volgende dag had ik de foto's op m'n computer gezet en alle foto's beetje doorgebladerd. Toen zag ik er een paar foto's bij die ik wel redelijk vond, maar echt gelukkig was ik er niet mee. Maar na inmiddels de hele meute zo'n drie á vier keer helemaal door te hebben gekeken ben ik toch wel redelijk blij met het eindresultaat.
Ik had me voorgenomen dat als ik aan 10 foto's zou komen die ik zou durven laten zien, dat ik dan een testcase zou openen. En na net nog een uurtje te hebben zitten spelen met wat foto's, ben ik er klaar voor, denk ik
Omdat hekken naar mijn idee de illusie van een dier in het wild nogal verstoren heb ik, al tijdens het fotograferen, geprobeerd ze zoveel mogelijk buiten beeld te houden, maar helaas lukt dat niet altijd. Maar ik ben wel tevreden met het resultaat van maar drie foto's van de tien met een hek erop (en hopelijk zijn ze niet te aanwezig).
Alle foto's zijn gemaakt met m'n Canon 7D en Canon 70-200L f/4.0.

#1. Enjoying the Sun by Marco Hordijk, on Flickr

#2. Don't Get Closer by Marco Hordijk, on Flickr

#3. Staring Stick by Marco Hordijk, on Flickr

#4. Playing with Dinner by Marco Hordijk, on Flickr

#5. Pink Panther by Marco Hordijk, on Flickr

#6. Crazy Eyes by Marco Hordijk, on Flickr

#7. Large Eye by Marco Hordijk, on Flickr

#8. Eyelephant by Marco Hordijk, on Flickr

#9. Shake Those Feathers by Marco Hordijk, on Flickr

#10. I'm Gonna Kill You by Marco Hordijk, on Flickr
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, maar laat me wel een beetje heel
Vorige week ben ik voor het eerst met m'n geliefde camera naar de dierentuin geweest, Blijdorp om precies te zijn. Daar heb ik enkele honderden foto's geschoten en m'n ogen uitgekeken naar hoe mooi en leuk dieren eigenlijk ook alweer kunnen zijn.
De volgende dag had ik de foto's op m'n computer gezet en alle foto's beetje doorgebladerd. Toen zag ik er een paar foto's bij die ik wel redelijk vond, maar echt gelukkig was ik er niet mee. Maar na inmiddels de hele meute zo'n drie á vier keer helemaal door te hebben gekeken ben ik toch wel redelijk blij met het eindresultaat.
Ik had me voorgenomen dat als ik aan 10 foto's zou komen die ik zou durven laten zien, dat ik dan een testcase zou openen. En na net nog een uurtje te hebben zitten spelen met wat foto's, ben ik er klaar voor, denk ik
Omdat hekken naar mijn idee de illusie van een dier in het wild nogal verstoren heb ik, al tijdens het fotograferen, geprobeerd ze zoveel mogelijk buiten beeld te houden, maar helaas lukt dat niet altijd. Maar ik ben wel tevreden met het resultaat van maar drie foto's van de tien met een hek erop (en hopelijk zijn ze niet te aanwezig).
Alle foto's zijn gemaakt met m'n Canon 7D en Canon 70-200L f/4.0.

#1. Enjoying the Sun by Marco Hordijk, on Flickr

#2. Don't Get Closer by Marco Hordijk, on Flickr

#3. Staring Stick by Marco Hordijk, on Flickr

#4. Playing with Dinner by Marco Hordijk, on Flickr

#5. Pink Panther by Marco Hordijk, on Flickr

#6. Crazy Eyes by Marco Hordijk, on Flickr

#7. Large Eye by Marco Hordijk, on Flickr

#8. Eyelephant by Marco Hordijk, on Flickr

#9. Shake Those Feathers by Marco Hordijk, on Flickr

#10. I'm Gonna Kill You by Marco Hordijk, on Flickr
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, maar laat me wel een beetje heel
The devil is in the details.