Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat is de laptop voeding?

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Iedereen,

Ik kan er maar niet achterkomen wat de laptop voeding is. Is dat gewoon dat grootte blok aan de kabel (adapter)? Of zit het toch in de laptop zelf? En als het die adapter is hoe kan een laptop dan stroom krijgen van een accu ik bedoel zit in de accu ook nog een voeding?

Iets anders even: Ik vroeg laatst aan een computerzaak of de plug waar de voeding aan vast gekoppeld is ook vervangen kan worden? Ik bedoel die in de laptop zit gesoldeerd aan het moederbord. Oftewel DC Power Jack Connector for Acer Aspire. Dus die man zegt nee dat kan niet omdat hij dus met 3 pinnetjes in het moederbord gesoldeerd zit en als hij dus eruit gehaald zou worden dat je dan de koperen leidingen in het moederbord kapot zou trekken en dat er dan nooit meer een nieuwe in kan... Klopt dit?
Afbeeldingslocatie: http://www.dcpowerjacks.net/catalog/images/jacks/pj64net.jpg

Waarom zou je ze dan wel los kunnen kopen?

Ik bedoel zou je ooit een verkeerde stekker erin doen en je krijgt nooit meer een goede aansluiting voor de stroom dan kan je je laptop wel weggooien? Of moet je dan voor altijd op de accu blijven draaien?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat de voeding van je laptop is kun je lezen in de handleiding van laptop in kwestie (op internet te vinden, mocht je het zelf niet meer hebben). Hier op GoT verwachten we - zoals je ondertussen echt begrepen zou moeten hebben - dat je zelf even wat moeite doet voor je een topic opent. Dat lijkt hier wederom niet het geval te zijn, plus dat je overkomt alsof je onder invloed bent danwel je nick eer aandoet.

Dicht ivm geen eigen inzet danwel trollen

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.