Paypal rekening koppelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdfireman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-02 12:13
Ik zal mijn situatie even uitleggen: Ik heb ongeveer 6 maanden geleden een paypal account aangemaakt, dit account ook meteen gekoppeld met mijn Rabo rekening. Geen problemen gehad, op een gegeven moment heb ik mijn Rabo rekening ontkoppelt voor de "veiligheid".

Gister wilde ik mijn rekening weer opnieuw koppelen, alleen is dit niet meer mogelijk doordat de rekening eerder is gebruikt. Nu heb ik net dat Paypal account verwijderd, en een nieuwe aangemaakt alleen mag dit ook niet baten, de foutmelding blijft. Klopt het dat een rekening maar één keer mag worden gebruikt? Want dit is wel erg zuur vind ik. Ik heb overigens contact proberen met maken met Paypal, maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

Groet
Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Wat zei de PayPal helpdesk? Deze kan je namelijk bellen én mailen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdfireman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-02 12:13
De helpdesk was erg stil, mail heb ik gistermiddag gestuurd (meer dan 24 uur geleden) maar niks gehoord. Vandaag gebeld, maar heb een tijdje in de wachtrij gestaan en heb het toen maar opgegeven. Morgen nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja wat zal ik zeggen, zelf ontmoedig ik het liefst mensen om paypal te gebruiken want persoonlijk vindt ik het een grootte hopeloze zooi. Maar goed ik heb dit probleem ook gehad je zou eventueel een nieuwe bankrekening ergens aan kunnen maken met een studenten rekening bijvoorbeeld is dit gratis en aangezien je geen pinpas nodig hebt kan een nieuwe rekening met internet bankieren ook niet zo heel duur zijn.

Ik weet niet of de helpdesk je kan helpen in dat geval en anders moet je je creditcard gaan gebruiken.