Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pc samenstellen voor school

Pagina: 1
Acties:

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-11 00:20
Hallo,

Ik moet voor informatica een pc kast openmaken en daar een foto van maken, en dan alle hardware die erin zit opzoeken (op de site van de maker, dus compac, hp enz.). En dan moet ik op alternate.nl een computer samenstellen met dezelfde hardware als in mijn pc. Dus ik moet mijn computer (opnieuw) samenstellen. En daar moet ik een printscreentje van maken.

Alleen het probleem is nu dat ik een computer die 7 jaar geleden gekocht is. Dus alle onderdelen zijn niet meer te vinden op alternate.nl.

Dus nu is mijn vraag zou een van de leden een foto willen maken van de binnenkant van hun kast en alles wat erin ziet ff opsommen (koeling, videokaart enz.) Dan kan ik alles opzoeken op de alternate site. Dus ik moet dan jullie systeem nabouwen. Graag wel een computer die vrij recent is, zodat alle onderdelen nog op alternate staan.

Ik weet dat het een schoolopdracht is, maar niemand mijn omgeving heeft een vrij recente computer.

Alvast bedankt,

Een hulpeloze leerling

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:30

D4NG3R

kiwi

:)

Ik denk dat je toch echt beter even naar de docent kan gaan en zeggen dat je zelf geen recente PC hebt. En verder een behoorlijk a-technische familie hebt en hierdoor dus ook nergens anders een recente PC hebt om te doorzoeken 8)7..

De docent kan moeilijk dingen eisen die niet mogelijk zijn ;) .

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 14-11-2011 21:16 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-11 13:23
ik wil wel de specs posten van mn systeem , dan zoek ik ook nog effe een foto voor je en als ik die niet kan vinden maak ik er wel 1tje

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:43
Leef je uit: Air Cooled Gallery

Tip: Vaak staan de specs eronder in de signature ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Shivan_20 op 14-11-2011 21:17 ]

• ibiben95
mr.DJ95 jij bent echt mijn HELD. (nee ik heb niet per ongeluk mijn caps lock aan gedaan).

Ik ben al naar mijn docent: "Dat is dan pech", aldus mijn docent. Ja ik heb een vrij irritante docent

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

ibiben95 schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:19:
mr.DJ95 jij bent echt mijn HELD. (nee ik heb niet per ongeluk mijn caps lock aan gedaan).

Ik ben al naar mijn docent: "Dat is dan pech", aldus mijn docent. Ja ik heb een vrij irritante docent
Dan stap je naar de examencommissie?

Een docent kan geen dingen eisen die je niet kan doen..

(Zelf ook al een keer moeten doen vanwege een vergelijkbaar probleem 8)7)

[ Voor 31% gewijzigd door D4NG3R op 14-11-2011 21:26 ]

• ibiben95
Nee problemen ga ik liever uit de weg. Gelukkig heb ik jullie waarvan ik hulp krijg. En die Air Cooled Gallery is echt heel handig.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

ibiben95 schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:26:
Nee problemen ga ik liever uit de weg. Gelukkig heb ik jullie waarvan ik hulp krijg. En die Air Cooled Gallery is echt heel handig.
Het is maar wat je wilt. Maar als je dit soort problemen uit de weg blijft lopen ga je alleen maar meer gedram krijgen met docenten die vergelijkbare dingen willen...

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

nog mooier wellicht;
Benchmarks: X79-platform met Core i7-3960X ;)
Genoeg foto's + specs te vinden...
Kun je direct je mede-studenten de ogen uitsteken met het systeem dat jij zogenaamd thuis hebt staan ;)

edit; foto's valt tegen ;) even filmpje capturen dan 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Switchie op 14-11-2011 21:31 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• ibiben95
dit is toch een review van een processor,maar ik heb echt een compleet systeem nodig.

Dankjulliewel, voor jullie aandacht, maar ik ga slapen. Morgen weer vroeg me bed uit. 7:50 begint mn eerste les -.-". Ik weet het, mijn school is wreed :(

LoveYou
Pagina: 1