You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Waarscheinlijk nog 1.0 specs ,die is niet compatible vrees ik.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:46:
pci-express 1.1?
heb je wat nieuwere pc staan? probeer daar ff
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Onzin. PCI-E 2(.1) is gewoon backwards compatible met 1.1 en 1.0.Speedy-J schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:57:
[...]
Waarscheinlijk nog 1.0 specs ,die is niet compatible vrees ik.
Alleen op sommige chipsets krijg je problemen (Ben even de naam kwijt van welke
Welk moederbord gaat het hier om?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Voldoende om hedendaagse games op medium te spelen. Verwacht er niet het uiterste van maar het is sowieso een hele vooruitgang op de IGP.NinjaTuna schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:05:
Buiten het feit dat hij het niet doet, een 5670 voor gamen? Levert dat wel prestaties?
Of het nog wat waard is om een P4 systeem te upgraden is echter een hele andere vraag..
Het is zon nec systeem, staat verder niet op moederbord, dit staat op de sticker:D4NG3R schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:05:
[...]
Onzin. PCI-E 2(.1) is gewoon backwards compatible met 1.1 en 1.0.
Alleen op sommige chipsets krijg je problemen (Ben even de naam kwijt van welke).
model name: nec powermate f-ml7
type ref: utow-cal
heb verder nog geen mogelijkheden om de kaart in een ander systeem te testen
heel vreemd, allebei pci-express, en aan de voeding ligt het niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Rick-Jan op 14-11-2011 21:17 ]
Edit, eventueel even de meest recente bios installeren:
http://www.nec-driver.com...---PowerMate-VL6_157.html
[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 14-11-2011 21:21 ]
Je heb gelijk ,ik zat even in de war met het stroom verbruik.D4NG3R schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:05:
[...]
Onzin. PCI-E 2(.1) is gewoon backwards compatible met 1.1 en 1.0.
Alleen op sommige chipsets krijg je problemen (Ben even de naam kwijt van welke).
De versies in pci-e is puur bandbreete ,en niet het aantal watts waar ik mezelf mee in de war bracht
Maar goed een vrij nieuwe kaart op een oud moederbord is een recept for disaster.
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x