Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Klein (metalen?) draadloos toetsenbord met numeriek gedeelte

Pagina: 1
Acties:

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Ik ben op zoek naar een compact draadloos toestenbord met een numeriek gedeelte voor Windows 7. Een beetje zoals het Apple toetsenbord, maar dan met een numeriek gedeelte en voor Windows.

Jammer genoeg vind ik geen. Ik vind enkel goedkope(re) toetsenborden met een slechte plastic constructie, ofwel heel erg grote toetsenborden, maar daar heb ik geen plaats voor. Weet iemand van jullie een toetsenbord dat voor mij ideaal zou zijn?

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien gewoon het apple keyboard aanschaffen met daarbij een los numeriek gedeelte?
http://www.logitech.com/n...rds/keyboard/devices/6355

• LaurentS
Luit schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:16:
Misschien gewoon het apple keyboard aanschaffen met daarbij een los numeriek gedeelte?
Werkt het appel toetsenbord wel onder Windows 7 zonder problemen? Alleszins, dat ziet er ook niet echt uit vind ik... Vooral omdat het ook totaal niet hetzelfde design is.

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:34

Mavamaarten

Omdat het kan!

Luit schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:16:
Dat is nu zowat het domste om te doen als je net een nieuw toetsenbord wil kopen. Als je een numeriek deel wil, waarom ga je dan gelijk een toetsenbord kopen dat er net GEEN heeft?

Ik zou zeggen, kijk eens rond in de pricewatch. By the way, plastiek is niet altijd slecht. Een G15 bestaat voornamelijk uit plastiek en voelt heel solide aan en typt fantastisch. Ik geloof dat Logitech een serie toetsenborden heeft à-la apple keyboard, ik geloof "illuminated" series, die ook redelijk elegant zijn en stevig zijn.

Android developer & dürüm-liefhebber

• LaurentS
Mavamaarten schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:19:
[...]

Dat is nu zowat het domste om te doen als je net een nieuw toetsenbord wil kopen. Als je een numeriek deel wil, waarom ga je dan gelijk een toetsenbord kopen dat er net GEEN heeft?

Ik zou zeggen, kijk eens rond in de pricewatch. By the way, plastiek is niet altijd slecht. Een G15 bestaat voornamelijk uit plastiek en voelt heel solide aan en typt fantastisch. Ik geloof dat Logitech een serie toetsenborden heeft à-la apple keyboard, ik geloof "illuminated" series, die ook redelijk elegant zijn en stevig zijn.
Heb ik al gedaan ;) De Illuminated toetsenborden, vind ik 1 duur, 2 ik moet helemaal geen verlichting hebben, 3 het ziet er een beetje goedkoop uit... (http://tweakers.net/ext/f/tw6vuKNQddDnW7WR5d9XLX0w/full.jpg)

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

LaurentS schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:26:
[...]
Heb ik al gedaan ;) De Illuminated toetsenborden, vind ik 1 duur, 2 ik moet helemaal geen verlichting hebben, 3 het ziet er een beetje goedkoop uit... (http://tweakers.net/ext/f/tw6vuKNQddDnW7WR5d9XLX0w/full.jpg)
Dat lijkt me eerder een goedkope foto. In de winkel zag hij er in elk geval echt elegant uit...
Trouwens, verlichting is altijd mooi meegenomen, geloof me. Ik typ nu al een jaar op een verlicht toetsenbord en vind het altijd vreselijk als ik ergens ben zonder verlichte toetsen. Al schemert het, je ziet de toetsen veel beter en typt amper fouten zelfs in het donker. Ach ja, dat is mijn mening, wat jij ervan vindt is natuurlijk helemaal jouw ding.

BTW: Hier ziet hij er toch niet crappy uit? klik

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
@LaurentS je post hier de verkeerde foto bij..

Ik heb deze toetsenbord ook en de verlichting is gewoon uit te zetten!
http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1220963450.jpg

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:59
Ik kan gewoon blind typen hoor?

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 14:31
Heb zelf de wireless Illuminated van Logitech. De iets plattere toetsen waren voor mij even wennen, maar is echt een fijn toetsenbordje hoor! Zeker niet crappy :)

Verlichting kan overigens ook uit en is bewegingsgevoellig.

[ Voor 3% gewijzigd door agoNITE op 14-11-2011 20:33 ]

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik ook. kijk jij nooit naar je toetsenbord dan?
Ik typ gewoon perfect blind, maar toch vind ik het vreselijk om je toetsenbord niet te kunnen zien in het donker.
Kwestie van gewoonte denk ik, maar toch. Het is altijd mooi meegenomen, en je kan het nog altijd uitzetten.

• LaurentS
joosthaarman schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:30:
@LaurentS je post hier de verkeerde foto bij..

Ik heb deze toetsenbord ook en de verlichting is gewoon uit te zetten!
http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1220963450.jpg
Dat is een gephotoshopte foto of een render, nee? :P
Verlichting is idd uit te zetten, maar als je het toch niet gaat gebruiken (ik kan perfect blind typen en gebruik hem zo goed als alleen als het licht aan is) is het een beetje zonde van het geld... Daarom dat ik op zoek ben naar een ander, liefst metalen toetsenbord.
agoNITE schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:33:
Heb zelf de wireless Illuminated van Logitech. De iets plattere toetsen waren voor mij even wennen, maar is echt een fijn toetsenbordje hoor! Zeker niet crappy :)

Verlichting kan overigens ook uit en is bewegingsgevoellig.
Kan je eens een paar foto's ervan hier zetten? Dus geen renders :P Wordt hij niet gemakkelijk vuil?
Mavamaarten schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:34:
[...]

Ik typ gewoon perfect blind, maar toch vind ik het vreselijk om je toetsenbord niet te kunnen zien in het donker.
Kwestie van gewoonte denk ik, maar toch. Het is altijd mooi meegenomen, en je kan het nog altijd uitzetten.
Waarom typ je in het donker als je gewoon het licht kan aandoen? Dit is ook veel beter voor je ogen :)

• Nilsepils
Mavamaarten schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:34:
[...]

Ik kan blind typen en kijk inderdaad vrijwel nooit naar m'n toetsenbord, als dat toch nodig is geeft m'n pc genoeg licht om t te kunnen zien :P verder inderdaad geen probleem dat die toetsen licht geven, alleen vaak hebben mensen het gevoel dat ze er voor betalen en als ze het dan geen nuttige functie vinden....

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

LaurentS schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:35:
Waarom typ je in het donker als je gewoon het licht kan aandoen? Dit is ook veel beter voor je ogen :)
Ik heb ook altijd het licht aan, al ben ik soms heel lui en laat ik het gewoon uit.
Maar ook, ik zit hier op mijn multimediazolder en daar is het altijd licht. Maar als ik een keer beneden op de gezinsPC zit, dan erger ik mij eraan. Mijn macrotoetsen mis ik er trouwens ook vreselijk (ze bevatten namelijk al mijn wachtwoorden :+)

• Nilsepils
Mavamaarten schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:37:
[...]

Ik heb ook altijd het licht aan, al ben ik soms heel lui en laat ik het gewoon uit.
Maar ook, ik zit hier op mijn multimediazolder en daar is het altijd licht. Maar als ik een keer beneden op de gezinsPC zit, dan erger ik mij eraan. Mijn macrotoetsen mis ik er trouwens ook vreselijk (ze bevatten namelijk al mijn wachtwoorden :+)
1 tip: LASTPASS O-) heerlijk, nooit meer wachtwoorden invullen in je browser, en die keer dat je op skype, weet ik wat wil inloggen moet je dan ff je best doen :P

• GNY
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:03

GNY

Misschien is dit wat je zoekt:
http://www.logitech.com/n...rds/keyboard/devices/7454

In de applestore is hij zilverkleurig, als je dat wilt:
http://store.apple.com/us/product/H7332LL/A?fnode=MTY1NDA1Mg

• LaurentS
Bedankt voor de tip, maar dat is ook weer betalen voor wat je eigenlijk niet nodig hebt, bij de illuminated voor de verlichting en sensoren, bij deze de zonnepanelen. :)

• LaurentS
Ik ga mij wss het Illuminated Wireless Keyboard aanschaffen. Het is vrij prijzig en niet 100% mijn goesting, maar er is blijkbaar niets anders... behalve als er nog iemand een suggestie heeft? :P

Pagina: 1