i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Je zou het kunnen (laten) vertalen? Lijkt me sterk dat er een Duitse of Engelse documentatie beschikbaar is (Kan zo op Google ook niets vinden).
Lijkt me overigens een riskante afhankelijkheid, als het dus niet mogelijk is om aanpassingen te doen (en je een puur NL dienst gaat implementeren). Geen optie om dit eventueel te kopen? Of check onder welke voorwaarden de deal destijds is aangegaan.
Lijkt me overigens een riskante afhankelijkheid, als het dus niet mogelijk is om aanpassingen te doen (en je een puur NL dienst gaat implementeren). Geen optie om dit eventueel te kopen? Of check onder welke voorwaarden de deal destijds is aangegaan.
[ Voor 0% gewijzigd door Miyamoto op 14-11-2011 20:25 . Reden: Zie reactie T-MOB :) ]
Ja, er is wel Engelse documentatie van. Die kun je opvragen bij je iDEAL-aanbieder. Als die geen documentatie in een andere taal heeft moet je een ander aanbieder nemen... mollie.nl heeft sowieso engelse documentatie, pay.nl ook. Verder heb ik hier nog een PDF van de ING die expliciet "NL" in de bestandsnaam heeft. Dat schept de verwachting dat er meer talen bestaan...
Regeren is vooruitschuiven
Dat kan ik bevestigen. Binnen iDEAL Dashboard kun je onder de link Documentatie alle de Engelstalige handeidingen downloaden.T-MOB schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:25:
Verder heb ik hier nog een PDF van de ING die expliciet "NL" in de bestandsnaam heeft. Dat schept de verwachting dat er meer talen bestaan...
En anders bel je gewoon even de bank op bij wie je iDEAL afneemt, die kan je veel beter inlichten dan wij dat kunnen doen. Dit topic heeft hier dan ook niet zo veel zin. Eventjes met je bank praten is veel sneller en duidelijker.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.
![]()