Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iDeal documentatie in het Duits of Engels?

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik kan het zelf nergens vinden, dus doe hier maar een gokje. Hoop dat het topic hier goed staat.

Ik weet dat iDeal een initiatief is van Nederlandse banken, maar een van mijn klanten heeft een webshop die gemaakt is door een Duits bedrijf. Deze wil de sourcecode hiervan niet vrijgeven, maar er moet wel iDeal in geïmplementeerd worden.

Dit gaat dus moeilijk omdat alle documentatie Nederlands is. Weet iemand of deze ook in andere talen beschikbaar is?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:47
Je zou het kunnen (laten) vertalen? Lijkt me sterk dat er een Duitse of Engelse documentatie beschikbaar is (Kan zo op Google ook niets vinden).

Lijkt me overigens een riskante afhankelijkheid, als het dus niet mogelijk is om aanpassingen te doen (en je een puur NL dienst gaat implementeren). Geen optie om dit eventueel te kopen? Of check onder welke voorwaarden de deal destijds is aangegaan.

[ Voor 0% gewijzigd door Miyamoto op 14-11-2011 20:25 . Reden: Zie reactie T-MOB :) ]

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:01
Ja, er is wel Engelse documentatie van. Die kun je opvragen bij je iDEAL-aanbieder. Als die geen documentatie in een andere taal heeft moet je een ander aanbieder nemen... mollie.nl heeft sowieso engelse documentatie, pay.nl ook. Verder heb ik hier nog een PDF van de ING die expliciet "NL" in de bestandsnaam heeft. Dat schept de verwachting dat er meer talen bestaan...

Regeren is vooruitschuiven

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-11 14:05
T-MOB schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:25:
Verder heb ik hier nog een PDF van de ING die expliciet "NL" in de bestandsnaam heeft. Dat schept de verwachting dat er meer talen bestaan...
Dat kan ik bevestigen. Binnen iDEAL Dashboard kun je onder de link Documentatie alle de Engelstalige handeidingen downloaden.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En anders bel je gewoon even de bank op bij wie je iDEAL afneemt, die kan je veel beter inlichten dan wij dat kunnen doen. Dit topic heeft hier dan ook niet zo veel zin. Eventjes met je bank praten is veel sneller en duidelijker. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.