Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ideeën en mogelijkheden allround systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• Frank.van.Hoek
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-11-2023
Beste tweakers,

Ruim 4 jaar geleden heb ik een leuk systeempje gekocht, welk nog steeds bestaat uit:
- Asus M2N32 SLI-Deluxe
- AMD Athlon X2 6000+
- 4 GB DDR2 667MHz
- nVidia GeForce 8800 GTS 640

Echter begint dit systeempje steeds meer kuren te vertonen en werkt het ook niet meer zo vloeiend met de steeds zwaarder belastende programma's zoals Photoshop CS5 en de laatste games. Hierom ben ik gaan brainstormen over wat ik in mijn nieuwe systeempje wil en leek het mij leuk om me in de server-side moederborden en processoren te verdiepen.
Ik heb een leuk systeem bedacht om mijn huidige binnenwerk mee te vervangen en wilde graag van jullie horen of het uberhaupt enigszins geschikt is voor mijn doelen en of het wel werkt (hardware onderling):

Asus KCMA-D8
2 * AMD Opteron 4180 Boxed
8 * Corsair CMV4GX3M1A1333C9
MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II 2GD5/OC

Deze samenstelling zou ongeveer 1020 euro kosten (inclusief een USB3-kaartje); mijn doel is rond de 1000 euro te blijven (mocht iemand een beter idee hebben)

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:23
vanwaar de server kant qua hardware? voor het zelfde geld kun je ook wel betere game pc in elkaar zetten.... wat ook goed geschikt is voor CS5. of heb je hier redenen voor?

Verwijderd

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.