Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb geen idee of ik dit topic in het goede onderdeel heb geplaatst maar ik kon geen betere vinden.

Anyway, ik ben van plan een Blu Ray speler te kopen maar ik vroeg me af je ook gewoon Blu Ray films kan afspelen vanaf je HDD. Ik kon er niks over vinden. Zo ja, kan dit met alle spelers met een USB-poort? Moet je dan nog iets met het bestand doen of kan je het er zo op knallen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast bedankt!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:47

Barrycade

Through the...

Volgens mij ben je bij de verkeerde website begonnen: probeer je titel van je topic start eens op Google. Mocht dat niet lukken, weet je ons alvast te vinden.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:40
Hoi Newber :w,

Welkom op GoT. Je bedoelt waarschijnlijk dat je MKV's wilt afspelen? Nee dat gaat (meestal) niet. Volgens mij kun je daarvoor beter een losse media player nemen. Die zijn hier namelijk voor bedoelt.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Volgens mij moet je dan gewoon een mediaplayer kopen. Waarom zou je anders een Blu-Ray speler kopen om alleen de usb poort te gebruiken.

Meestal zit die poort erop om kleine filmpjes te bekijken (avi / mpg) of mp3 bestanden af te spelen en om de firmware bij te werken van het apparaat.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:41
Je kan de Blu-ray films opslaan als ISO bestand mits je een Blu-ray speler in je PC hebt. Eventueel kan je ze ook via het web in MKV formaat *krijgen* :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Hendro op 14-11-2011 16:48 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

Topicstarter
Aah, oké bedankt, wat een snelle reacties! Een Popcorn Hour a-110 mediaplayer zou het bijvoorbeeld wel doen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:26:
Aah, oké bedankt, wat een snelle reacties! Een Popcorn Hour a-110 mediaplayer zou het bijvoorbeeld wel doen?
Dat soort dingen kun je zelf opzoeken, namelijk door naar de specificaties te kijken en/of reviews door te nemen. Op GoT verwachten we dat je dat zelf kan :)

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:32:
[...]

Dat soort dingen kun je zelf opzoeken, namelijk door naar de specificaties te kijken en/of reviews door te nemen. Op GoT verwachten we dat je dat zelf kan :)
Dat heb ik gedaan, ik wou het graag even zeker weten. Heb er namelijk niet zoveel verstand van, wat waarschijnlijk al duidelijk was :P

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

met ISO's heeft die problemen maar een goed HD flm in bijvoorbeeld mkv is geen probleem.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• blackfalck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09-2025
.MKV kan je gewoon vanaf een Externe HDD afspelen.
Dit doe ik ook bij mijn Televisie. Werkt perfect!

Ik weet niet of er nog verschil is tussen tv en bluray speler dat dit kan verstoren.

Bluray daarintegen ( echte bluray) kan ik niet afspelen op mijn tv:(
Pagina: 1