Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muis springt bij rechtermuisklik ingame.

Pagina: 1
Acties:

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 02:21
Gewaardeerde Tweakers,

Ik heb een vervelend probleem. Ik heb onlangs Skyrim geïnstalleerd en daar deed zich iets vreemds voor. Elke keer als ik de rechtermuisknop in druk (om te blocken of een spell te doen) draaide mijn character een willekeurige hoeveelheid graden om zijn as, en stond ik ineens met mijn rug naar de vijand. Nu dacht ik eerste dat dit een bug was in het spel, maar nu ik Battlefield 2 weer wou proberen bleek het hier ook het geval te zijn. Dit is iets vervelender omdat ik in dit spel moet precisie-muizen.

Ik heb na een uurtje zoeken een paar mogelijke boosdoeners gehoord. Zo zou het de "Snap-to" kunnen zijn in de muis-settings. Is niet het geval. Het zou bij iemand anders enkel voorkomen bij DX11 spellen, maar voor zover ik weet is BF2 gewoon nog DX9, dus dat is de boosdoener ook al niet.

Het vreemde is dus dat het alleen maar ingame is. Ik ga na het posten van dit bericht mijn grafische drivers verwijderen en opnieuw installeren in de hoop dat dat wat goeds doet, maar indien dit niet het geval is: Zou u kunnen speculeren over de oorzaak hiervan?

Bij voorbaat dank!

David

Edit: Ter informatie, mijn system is een Dell XPS15 met de 2630QM, 540GT en Windows Ultimate x64.

Edit2: Zoals verwacht heeft het herinstalleren van de Nvidia 285.62 driver niet geholpen. Sterker nog, om een of andere reden presteerd mijn computer nu een stuk slechter =(.

[ Voor 10% gewijzigd door XilenceSR op 14-11-2011 15:33 ]