Weet iemand hoe je via kabel internet 2 LAN's aan elkaar kan koppelen. Ik heb op twee plekken een kabelmodem staan. Twee vaste ip-adressen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe.
ehh... als je de ip adressen weet van de internet pc's is dat niet al te moeilijk...
gewoon computer zoeken, en dan ip adres invullen... (grote kans dat je dan de rest van het netwerk wat achter die pc hangt niet kan zien/gebruiken, maar toch)
gewoon computer zoeken, en dan ip adres invullen... (grote kans dat je dan de rest van het netwerk wat achter die pc hangt niet kan zien/gebruiken, maar toch)
Idee : op netwerk 1 als gateway het ip invullen van de internetpc op netwerk 2 en omgekeerd.
Laat eens weten of het werkt hé
Greets,
The G8KeePeR
Laat eens weten of het werkt hé
Greets,
The G8KeePeR
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
je kunt er gewoon een router tussen ketsen. ff interface instellen. route add. klaar is kees. maar je bedoelt zeker dat die 2 netwerken al via het internet aan elkaar hangen?
dan meot je een vpn op zetten. dat is een tunnel over het internet.
kan tegenwoordig met alle bekende ossen. (win2k, linux e.d.)
dan meot je een vpn op zetten. dat is een tunnel over het internet.
kan tegenwoordig met alle bekende ossen. (win2k, linux e.d.)
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Verwijderd
vpn is wel erg leuk, maar als je een 64kbit upstream hebt (zoals ik) dan wordt het toch al heeeeeel snel saai.
(chello roeleert niet in Leeuwarden)
Ik dacht dat Chello altijd 128Kbit/s upstream hadOp donderdag 22 maart 2001 11:36 schreef dexter22 het volgende:
vpn is wel erg leuk, maar als je een 64kbit upstream hebt (zoals ik) dan wordt het toch al heeeeeel snel saai.
Een VPN is hiervoor de beste oplossing. (Redelijk) veilig en niet al te moeilijk om aan te leggen. Kijk maar eens op www.wown.com om te zien hoe het moet.
Succes!
Succes!
Pagina: 1