Ik heb zojuist mijn Club 3D HD6950 Coolstream Edition binnen en loop helaas gelijk tegen een probleem aan. Op mijn vorige kaart (HD5770) kon ik zonder problemen 2 monitoren aansluiten via een VGA > DVI verloopstuk en had ik op beiden ook beeld. Na het inbouwen van mijn HD6950 geeft mijn 2e monitor geen beeld meer. Als ik de aansluitingen omdraai geeft mijn andere monitor geen beeld. Verder lijkt de kaart perfect te werken in games en dergelijke..
Verder is er helemaal niets aan mijn systeem veranderd, alleen van kaart gewisseld. Ik heb de oude AMD drivers verwijderd en vervolgens nieuwe geinstalleerd, maar dit doet niets. Ook herkent de CCC maar 1 monitor en lijkt hij nr. 2 niet te zien.
Iemand enig idee of ik hier iets aan kan doen of is mijn videokaart gewoon gaar en moet die terug?
Verder is er helemaal niets aan mijn systeem veranderd, alleen van kaart gewisseld. Ik heb de oude AMD drivers verwijderd en vervolgens nieuwe geinstalleerd, maar dit doet niets. Ook herkent de CCC maar 1 monitor en lijkt hij nr. 2 niet te zien.
Iemand enig idee of ik hier iets aan kan doen of is mijn videokaart gewoon gaar en moet die terug?