Ik probeer al sinds een paar weken allerlei manieren te vinden om VLC (op OSX) de ondertiteling anders te laten weergeven. Tot op heden heb ik nog geen werkende oplossing gevonden. Het probleem is dat bij sommige video's de ondertiteling zoveel groter wordt weergeven dan de video dat de ondertiteling soms helemaal over het beeld heen gaat (losse srt's).
Tot op heden geprobeerd:
- Verschillende fontrenderers instellen in VLC opties (uitgebreid)
- Preferences verwijderd
- Font ingebakken (zodat het nog wel een losse stream is, maar geen srt file)
Tot op heden geen succes.
Op allerlei fora waar ik via Google op uit kwam ging het veelal om oude(re) versies van VLC en daar waren slecht weinig / tot oplossingen te vinden. (Die nu in elk geval niet meer werken).
Wie kan mij helpen om die verschrikkelijke ondertiteling (die ik zelf liever uit heb, maar soms kijk je met meerdere mensen) wat kleiner te krijgen?
Tot op heden geprobeerd:
- Verschillende fontrenderers instellen in VLC opties (uitgebreid)
- Preferences verwijderd
- Font ingebakken (zodat het nog wel een losse stream is, maar geen srt file)
Tot op heden geen succes.
Op allerlei fora waar ik via Google op uit kwam ging het veelal om oude(re) versies van VLC en daar waren slecht weinig / tot oplossingen te vinden. (Die nu in elk geval niet meer werken).
Wie kan mij helpen om die verschrikkelijke ondertiteling (die ik zelf liever uit heb, maar soms kijk je met meerdere mensen) wat kleiner te krijgen?