Toon posts:

Vodafone geeft geen geld terug na annuleren bestelling

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met Vodafone. Ik zal het eerst kort uitleggen. Ik heb een mobiel besteld op hun site. Daarna heb ik de bestelling geannuleerd omdat de mobiel langdurig niet op voorraad was. Inmiddels 3 maanden en vele telefoontjes verder heb ik nog steeds mijn geld niet terug.

Op 8 juli 2011 heb ik op de Vodafone site een Prepaid Samsung Galaxy Gio ter waarde van € 129.99 besteld. Omdat deze mobiel langdurig niet op voorraad was heb ik naar Vodafone gebeld en de bestelling geannuleerd (5-08-2011). Ze zeiden dat ik het geld binnen twee weken terug kreeg. Na twee weken had ik mijn geld nog steeds niet dus heb ik weer gebeld. Ze zeiden opnieuw dat ik mijn geld binnen twee weken terug kreeg. Weer twee weken later had ik mijn geld nog steeds niet dus heb ik weer gebeld. Nu zeiden ze dat ze het met spoed zouden behandelen en dat ze het geld binnen een week zouden terugstorten. Na een week weer geen geld gekregen. Toen heb ik opnieuw gebeld en toen gaven ze me het advies om een brief te sturen. Dat heb ik gedaan maar na twee weken heb ik ook daar geen antwoord op gekregen. Dus heb ik voor de tweede keer een brief gestuurd en daar heb ik ook geen antwoord op gekregen. 10 dagen geleden heb ik voor het laatst gebeld en toen stond mijn order zelfs niet meer in het systeem. Ik heb ze toen mijn gegevens gegeven en de bestelling waar het over ging en ze zeiden dat ik binnen een week mijn geld terug kreeg. Een week later weer geen geld natuurlijk.

Bellen of een brief sturen naar Vodafone heeft dus geen nut en ik zou graag van jullie willen weten welke andere stappen ik kan ondernemen.
Ik heb ook al een klacht ingediend op www.consuwijzer.nl.

BVD

Jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Terugbellen en vragen naar de manager / supervisor van de klantcontact. Aangeven dat je een klacht wilt indienen (want dan wordt je doorverbonden met een andere afdeling).

Zie ook: http://kassa.vara.nl/vraa...tappen-kan-ik-ondernemen/

Dacht even dat jij dat ook was :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had ik ook al gevraagd maar toen moest ik dus een brief sturen waar ik geen antwoord op kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maar heb je de reactie(s) daaronder nou ook al gelezen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

Stel nogmaals een brief op en stuur deze aangetekend naar Vodafone. Zet in deze brief een termijn voor terugbetaling van jouw geld. Geef tevens in die brief aan dat indien er niet binnen een redelijke termijn (=14 dagen) betaald wordt, verdere stappen ondernomen worden. Denk dan bijvoorbeeld aan het inschakelen van een incassobureau.

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Contractant dient klachten of geschillen altijd in eerste
instantie schriftelijk in te dienen bij Vodafone, afdeling Special
Services, Postbus 1500, 6201 BM Maastricht, met vermelding van
het Nummer van de Aansluiting.
2 Vodafone zal de klacht binnen dertig dagen door middel van
een schriftelijke reactie inhoudelijk beantwoorden. Indien deze
termijn niet gehaald wordt, zal Vodafone aan de klager kenbaar
maken binnen welke termijn de klacht alsnog inhoudelijk zal
worden beantwoord.
Dat staat in de AV van Vodafone. Werkt dat niet:
3 Alleen Consumenten, kunnen een geschil voorleggen aan de
Geschillencommissie Telecommunicatie, Postbus 90600, 2509 LP,
Den Haag. De Geschillencommissie Telecommunicatie stelt als
voorwaarde dat de klacht eerst overeenkomstig het bepaalde in
artikel 19.1 schriftelijk is ingediend bij Vodafone.
4 Binnen 30 dagen na ontvangst van de inhoudelijke reactie
van Vodafone, danwel binnen 30 dagen na het verstrijken van de
datum waarop volgens het bepaalde in artikel 19.2 had moeten
worden gereageerd, kan de klager het geschil aanhangig maken
bij de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Bron: http://www.vodafone.nl/Vodafone/pdf/AV_vanaf_09082004.pdf
edit:
En verstuur je brief aangetekend!

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 14-11-2011 12:08 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat is niet mijn klacht he. en op de brieven kreeg ik geen antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:08:
dat is niet mijn klacht he. en op de brieven kreeg ik geen antwoord
Dat het niet jouw klacht is wil niet zeggen dat dezelfde situatie niet op jou van toepassing kan zijn.

Daarnaast kunnen ze niet-aangetekende brieven bij wijze van spreken in de prullenbak gooien en doen alsof ze deze nooit gekregen hebben. Met aangetekende brieven kan dat niet. Dus: stuur een aangetekende brief waarin je ze nogmaals een ultimatum stelt: betalen binnen 2 weken na dagtekening van de brief en aansprakelijk stellen voor alle gemaakte en te maken kosten omtrent het terugkrijgen van je geld. Inclusief wettelijke rente!

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NMe schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:13:
[...]

Dat het niet jouw klacht is wil niet zeggen dat dezelfde situatie niet op jou van toepassing kan zijn.

Daarnaast kunnen ze niet-aangetekende brieven bij wijze van spreken in de prullenbak gooien en doen alsof ze deze nooit gekregen hebben. Met aangetekende brieven kan dat niet. Dus: stuur een aangetekende brief waarin je ze nogmaals een ultimatum stelt: betalen binnen 2 weken na dagtekening van de brief en aansprakelijk stellen voor alle gemaakte en te maken kosten omtrent het terugkrijgen van je geld. Inclusief wettelijke rente!
zal ik doen! tips van andere mensen zijn natuurlijk ook nog welkom ;)

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 21:55
Twitter schijnt ook nog wel eens te werken in zulke gevallen. Zelf geen ervaring mee, is enkel hearsay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Facebook vodafone, berichtje plaatsen en ze pakken het direct op :)
Pagina: 1