Ik heb een kaart gemaakt van Europa en deze overtrokken met polygons. Nu wil ik de landen (area shape="poly") allemaal een andere kleur geven. De kleur bepaal ik aan de hand van info uit de database zodat er diverse kleurkaarten kunnen ontstaan. Het is dus niet de bedoeling dat ik de kaarten van te voren al inkleur.
Alles werkt inmiddels, behalve de kleuren op de achtergrond van de poly. Ik dacht dat dit zou kunnen met style="background-color:#kleur", maar dat werkt niet. Daarna dacht ik dat er wel een attribuut voor zou zijn, maar ook dat werkt niet. Ik heb uiteraard gegoogled, maar kan geen oplossing vinden. Het lijkt mij echter stug dat dit niet mogelijk is.
Alles werkt inmiddels, behalve de kleuren op de achtergrond van de poly. Ik dacht dat dit zou kunnen met style="background-color:#kleur", maar dat werkt niet. Daarna dacht ik dat er wel een attribuut voor zou zijn, maar ook dat werkt niet. Ik heb uiteraard gegoogled, maar kan geen oplossing vinden. Het lijkt mij echter stug dat dit niet mogelijk is.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 11:38 ]